Gå til innhold

Lipgloss - hva, hvilken, hvorfor

Anbefalte innlegg

Gjest kalendria
Skrevet

Veldig pinlig, men jeg vet altså ikke hvordan en lipgloss skal brukes. I stedet for vanlig leppestift, eller i tillegg til (som finish)?

Hvilke merker er bra/ikke bra?

Når brukes det, egentlig?

Jeg synes leppestifter fort gir "for mye" farge til hverdags, evt. så finner jeg bare ikke riktig hverdagsfarge, og skulle gjerne hatt et alternativ. Kan lipgloss være noe å prøve?

Skrevet

Lipgloss er veldig klissete og skinnende. Bruker det av og til, men ikke daglig. Dessuten holder den jo bare en kort studn før du må legge nytt lag.

Ville heller gått for en lepsyl med litt farge i. Den sitter bedre.

serendipity
Skrevet

Lancomè sin er kjempe god. jeg bruker min til hverdags. Jeg har en med litt farge (men ikke mye). Og så blir leppene blanke, men det er litt klissete så det er en vanesak.

Gjest Dronningen av lipgloss
Skrevet

Jeg har forsøkt ALT. Ikke alle lipglosser er klissete. Noen har penere glans enn andre. Jeg er ikk fan av de altfor blanke, liker bedre de som gir litt skinn og en jevn srtruktur. Er meget glad i Lancome. Og da ikke en av glossene men en som pleier. Husker ikke navnet, men den er hvit/grønn på utsiden.

Er ikke fan av farger på leppene, men det er min smak. Helt enig at det er et godt alternativ til leppestift.

Gå rundt i parfymerier og prøv. Noen er behagelige å ha på og som sagt, klisser ikke. Unngå lypsyl og den slags, de er for tørre i konsistensen til å lage noen stor effekt.

Skrevet

Jeg syns også fort at leppestifter gir for mye farge til hverdags, så jeg bruker gjerne heller en lipgloss med farge til daglig, ellers bruker jeg gjerne en leppestift med samme farge som lipglossen og har et lag lipgloss over for å få den rette finishen.

Jeg liker best Givenchy sin selv om den er litt klissete, men det syns jeg i grunnen alle er.

Skrevet

Jeg syns også fort at leppestifter gir for mye farge til hverdags, så jeg bruker gjerne heller en lipgloss med farge til daglig, ellers bruker jeg gjerne en leppestift med samme farge som lipglossen og har et lag lipgloss over for å få den rette finishen.

Jeg liker best Givenchy sin selv om den er litt klissete, men det syns jeg i grunnen alle er.

Bruker alltid lipgloss og aldri leppestift.

Som oftest en svak farget en.

Skrevet

Lancomè sin er kjempe god. jeg bruker min til hverdags. Jeg har en med litt farge (men ikke mye). Og så blir leppene blanke, men det er litt klissete så det er en vanesak.

Jeg har også Lancôme sin, og jeg synes den er mektig oppskrytt. Venninna mi hadde en helt fantastisk, silkemyk og ikke-klisste lipgloss - jeg må huske å spørre hvilket merke det var!

:-)

Skrevet

Jeg har en lipgloss fra Lancome som jeg liker veldig godt. Den har litt farge og skimmer. Jeg bruker den i stedet for leppestift. Leppestift blir for voldsomt til daglig syns jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...