Gjest togli Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 *pssst* Jeg stikker innom med litt kattemat i påsken. ;-) You're welcome ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Okei da, jeg er bare litt treig i oppfattelsen ;-) Dette blir en trist påske, ja *snufs* Dette blir Mixed Feelings. Lykkelig over at eventuelle misforståelser mellom oss er ryddet av veien :-D Veldig trist med tanke på påsken. *Snufser med* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 You're welcome ;-) Men om hun kommer i ulvepels, så låser du døra, sant? 0 Siter
Gjest tenk Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Hva om DU ble drept for pelskåpen din: http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur-is-dead-psa&Player=wm&speed=_med Dette er vel en illustrasjon på hvordan dyr blir blir levende flådd. Den grusomme virkeligheten for dyrene ser du her: http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=china_dog_cat_fur_boards2&Player=wm&speed=_med 0 Siter
Klara Q Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Vegetarmaten hos IKEA er noe av det beste jeg har smakt!!! Anbefales kjære dyrevenner... Falaffel.. Mmmmm 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Men om hun kommer i ulvepels, så låser du døra, sant? Ja, gubban. Jeg bor tross alt oppi skogkanten! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Ja, gubban. Jeg bor tross alt oppi skogkanten! Hm. Hvordan skal jeg tolke den? Det jeg mente, var at om hun kommer i ulvepels, så er det vel fordi hun har flådd meg på veien, så da håper jeg at du ikke synes hun har gjordt seg fortjent til å komme inn. 0 Siter
Gyda Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 *Løper og gjemmer meg bak "tenk" og Lucretia* Neida, du får være i fred. Jeg invisterer i en annen, så kan vi leke sammen. 0 Siter
Gyda Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 You're welcome ;-) Takk for det. Det blir en dag mellom Palmesøndag og Påskeaften. Er Whiskas bra? Spesiell smak? 0 Siter
Klara Q Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Noe som også irriterer meg er at mange folk i dette landet reagerer med avsky når det er snakk om hunde- eller kattepels. Men er det andre dyr så er det helt OK. Andre dyr fortjener ikke å lide mer selv om vi ikke har gjort dem til våre kjæledyr. Hear, hear! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Neida, du får være i fred. Jeg invisterer i en annen, så kan vi leke sammen. Det var et mye bedre forslag Jeg er med på alt;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Hm. Hvordan skal jeg tolke den? Det jeg mente, var at om hun kommer i ulvepels, så er det vel fordi hun har flådd meg på veien, så da håper jeg at du ikke synes hun har gjordt seg fortjent til å komme inn. Aha, sånn var det, ja! Hadde hun vært så fæl hadde jeg låst døra og ringt purken!!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Takk for det. Det blir en dag mellom Palmesøndag og Påskeaften. Er Whiskas bra? Spesiell smak? Ja, da kan jeg visst vente deg når som helst ;-) Kun det beste er godt nok for Kattja og Muskatt! Dyrebutikken..sånne 500 kroners sekker ;-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Usaklig. Propaganda som dette her hjelper ikke pelsdyrene. Derimot bidrar det til å befeste oppfatningen mange har om at pelsmotstanderne er fanatiske og dumme. (Jeg er for øvrig mot pelsdyrhold.) Jepp. De gjør for dyrevernsaken det samme som Ottar gjør for feminisme. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Jepp. De gjør for dyrevernsaken det samme som Ottar gjør for feminisme. Det var en god sammenlikning! 0 Siter
Gyda Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Aha, sånn var det, ja! Hadde hun vært så fæl hadde jeg låst døra og ringt purken!!! Men det kan du da ikke tro om meg? Som jeg svaret til Ulvinnen lengre nede, så blir det nok en helt annen pels. Slapp helt av. Ulvinnen sprer grunnløs frykt. :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Men det kan du da ikke tro om meg? Som jeg svaret til Ulvinnen lengre nede, så blir det nok en helt annen pels. Slapp helt av. Ulvinnen sprer grunnløs frykt. :-) Dette er rene thrilleren *grøss* 0 Siter
kizmiaz Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Det var en god sammenlikning! Kvinnegruppa Ottar gjør en god og nødvendig jobb for feminismen synes iallfall 0 Siter
Goliath Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jepp. De gjør for dyrevernsaken det samme som Ottar gjør for feminisme. Helt enig. 0 Siter
Goliath Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Kvinnegruppa Ottar gjør en god og nødvendig jobb for feminismen synes iallfall Kvinnegruppen Ottar gjør intet annet for kvinner enn å få de til å fremstå som fanatiske og trangsynte.... Hvilket stemmer godt med Ottar, men neppe med kvinner flest. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.