Mary Poppins Skrevet 2. april 2006 Skrevet 2. april 2006 Hadde på BigBrother direktesending i repise i bakgrunnen her og synes den sangen som ble spilt da en deltaker skulle ut var så fin. Noen som vet hva den heter? 0 Siter
Gjest ruupert Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 "i bakgrunnen her"...*LOL* ...skjønner godt at man gjerne vil at omverdenen skal tro at man "tilfeldigvis" ser på den møkka der. 0 Siter
piluttanlei Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Jeg fant det ut selv. Blev litt nysgjerrig,jeg , hva het den da ???? Hopp å hei 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 Blev litt nysgjerrig,jeg , hva het den da ???? Hopp å hei Afrodiziak het den 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 "i bakgrunnen her"...*LOL* ...skjønner godt at man gjerne vil at omverdenen skal tro at man "tilfeldigvis" ser på den møkka der. Hvis du ser på tiden når jeg skrev innlegget så ser du at jeg skrev på natten, og da har jeg alltid på tv'en mens jeg jobber med skoleoppgave ja. Men uansett, jeg driter vel i om du tror jeg ser på big brother. 0 Siter
Gjest ruupert Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Hvis du ser på tiden når jeg skrev innlegget så ser du at jeg skrev på natten, og da har jeg alltid på tv'en mens jeg jobber med skoleoppgave ja. Men uansett, jeg driter vel i om du tror jeg ser på big brother. "ro...ro...til fiskeskjær"... ...aggresjonen din tyder på at jeg traff spikern på hodet... *LOL* 0 Siter
cecily Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 "ro...ro...til fiskeskjær"... ...aggresjonen din tyder på at jeg traff spikern på hodet... *LOL* Og masingen din tyder på at du ikke tok hintet om å holde munn med teite kommentarer ;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 "ro...ro...til fiskeskjær"... ...aggresjonen din tyder på at jeg traff spikern på hodet... *LOL* Hehe fælt så ophengt du ble i dette da? Selv om jeg ikke følger med på BB så følger jeg med på en hel haug med andre tåpelige ting, skal jeg ramse dem opp slik at du får litt mer å le av idag? Skal vi se, Glamor, 7th heaven, Home&away, russejentene, pluss at jeg fulgte med på playboy jentene da det var på tv. Håper jeg gjorde dagen din nå ;-) 0 Siter
Gjest ruupert Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Og masingen din tyder på at du ikke tok hintet om å holde munn med teite kommentarer ;-) Underholdningsverdien for meg stiger for hver illsint lemen som engasjerer seg i å svare meg. Ikke gi deg enda! *LOL* 0 Siter
Gjest til mary Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Hehe fælt så ophengt du ble i dette da? Selv om jeg ikke følger med på BB så følger jeg med på en hel haug med andre tåpelige ting, skal jeg ramse dem opp slik at du får litt mer å le av idag? Skal vi se, Glamor, 7th heaven, Home&away, russejentene, pluss at jeg fulgte med på playboy jentene da det var på tv. Håper jeg gjorde dagen din nå ;-) Ikke gidd å snakke med troll.... 0 Siter
Klara Q Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Hehe fælt så ophengt du ble i dette da? Selv om jeg ikke følger med på BB så følger jeg med på en hel haug med andre tåpelige ting, skal jeg ramse dem opp slik at du får litt mer å le av idag? Skal vi se, Glamor, 7th heaven, Home&away, russejentene, pluss at jeg fulgte med på playboy jentene da det var på tv. Håper jeg gjorde dagen din nå ;-) Jeg fersket meg selv i å forsikre meg om at jeg fikk med meg Charterfeber i går... *rødme* (Men Glamour? Really?) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 Ikke gidd å snakke med troll.... Enig jeg burde ikke gidde 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 Jeg fersket meg selv i å forsikre meg om at jeg fikk med meg Charterfeber i går... *rødme* (Men Glamour? Really?) Hehe jepp really. Har fulgt med på det siden jeg var.. tja 5 år så Glamour har liksom blitt en del av livet mitt.... hehe neida så ille er det ikke Men er jeg hjemme ved den tiden så har jeg Glamour på tv'en ja 0 Siter
Klara Q Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Hehe jepp really. Har fulgt med på det siden jeg var.. tja 5 år så Glamour har liksom blitt en del av livet mitt.... hehe neida så ille er det ikke Men er jeg hjemme ved den tiden så har jeg Glamour på tv'en ja Det er veldig lett å bli hekta på den slags, da. Da jeg var nybakt mor og lå på sofaen og ammet/spiste konfekt hele dagen, gikk det i "I gode og onde dager" (Days of our lives). Serien er jo helt på tryne patetisk - men det er kanskje nettopp det som er så fascinerende? Hihi! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 Det er veldig lett å bli hekta på den slags, da. Da jeg var nybakt mor og lå på sofaen og ammet/spiste konfekt hele dagen, gikk det i "I gode og onde dager" (Days of our lives). Serien er jo helt på tryne patetisk - men det er kanskje nettopp det som er så fascinerende? Hihi! Hehe det er mye mulig. Glamour har tapt seg veldig de siste årene, før var det faktisk ganske bra men nå har det blitt helt banalt. Men likevel så må jeg liksom følge med. Når det er sagt holder det med å se en episode en gang i uken, det er liksom ikke all verden som skjer for hver gang. 0 Siter
cecily Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Underholdningsverdien for meg stiger for hver illsint lemen som engasjerer seg i å svare meg. Ikke gi deg enda! *LOL* Jeg mener du mangler innsikt i de uttrykkene du forsøkte deg på her i forrige innlegg. Anbefaler innkjøp av Escolas ordbok. Vil også anbefale å lese flere gode provokasjonsinnlegg skrevet av andre enn deg for læring og oppbyggelse. Have fun. Vennligst hilsen 0 Siter
Klara Q Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Hehe det er mye mulig. Glamour har tapt seg veldig de siste årene, før var det faktisk ganske bra men nå har det blitt helt banalt. Men likevel så må jeg liksom følge med. Når det er sagt holder det med å se en episode en gang i uken, det er liksom ikke all verden som skjer for hver gang. Nei, i de seriene tar det jo gjerne et halvt år å pløye gjennom hendelsesforløpet av en stusselig dag! Sånn er det det med Days of our lives også. 0 Siter
Gyda Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Nei, i de seriene tar det jo gjerne et halvt år å pløye gjennom hendelsesforløpet av en stusselig dag! Sånn er det det med Days of our lives også. "Days of our lives" har jeg sett på siden 1994. Men gjennomsnittlig maks et par episoder hver tredje måned. Det holder fint. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.