Klara Q Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 "Days of our lives" har jeg sett på siden 1994. Men gjennomsnittlig maks et par episoder hver tredje måned. Det holder fint. :-) Absolutt 0 Siter
Gjest ruupert Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Jeg mener du mangler innsikt i de uttrykkene du forsøkte deg på her i forrige innlegg. Anbefaler innkjøp av Escolas ordbok. Vil også anbefale å lese flere gode provokasjonsinnlegg skrevet av andre enn deg for læring og oppbyggelse. Have fun. Vennligst hilsen Ordforrådet rekker da i alle fall til å få deg sur...?? Det syns jeg er ganske morsomt.. 0 Siter
cecily Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Ordforrådet rekker da i alle fall til å få deg sur...?? Det syns jeg er ganske morsomt.. Det bare går ikke, lille venn. Jeg bare morer meg. Enten er du ute av trening, eller mer sannsynlig, så har du aldri vært i form. Du bør dessuten slå opp på ordene sur og ironi, kanskje det vil gå opp et lys for deg. 0 Siter
Gjest ruupert Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Det bare går ikke, lille venn. Jeg bare morer meg. Enten er du ute av trening, eller mer sannsynlig, så har du aldri vært i form. Du bør dessuten slå opp på ordene sur og ironi, kanskje det vil gå opp et lys for deg. Forstår godt at du ikke ønsker å bli identifisert med begrepet sur, men nå er det jo en gang slik at det ikke er ditt hode som bestemmer om du skal falle inn under den kategorien. Det bestemmer derimot de som mottar signalene du sender ut, dvs den sinnstemningen du formidler til omverdenen. 3-0.... *ler meg skakk* 0 Siter
cecily Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Forstår godt at du ikke ønsker å bli identifisert med begrepet sur, men nå er det jo en gang slik at det ikke er ditt hode som bestemmer om du skal falle inn under den kategorien. Det bestemmer derimot de som mottar signalene du sender ut, dvs den sinnstemningen du formidler til omverdenen. 3-0.... *ler meg skakk* *gjesp* Nå begynner du virkelig å bli kjedelig. 0 Siter
Gjest mikke lus Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Se heller på denne: http://www.youtube.com/watch?v=ZF7iZwweFGs&search=Jay%20Hawkins 0 Siter
Gjest mikke lus Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 "i bakgrunnen her"...*LOL* ...skjønner godt at man gjerne vil at omverdenen skal tro at man "tilfeldigvis" ser på den møkka der. Nei, hvem er du sin gutt da? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 Fant jaggu deg også: hehehehe, den var nå iallefall morsom da, men jeg er jo den ekte Mary Poppins, practically perfect in everyway 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 Fant jaggu deg også: every way mener jeg 0 Siter
Gjest ruupert Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 *gjesp* Nå begynner du virkelig å bli kjedelig. Ja, ikke sant? 0 Siter
Gjest ruupert Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Nei, hvem er du sin gutt da? Jeg er ihvertfall ikke søppelprogrammenes gutt. 0 Siter
Gjest mikke lus Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jeg er ihvertfall ikke søppelprogrammenes gutt. Ser hun på søppelprogram? Noe så fælt? ikke rart at det går inn på deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.