Gå til innhold

Kaffe og juksekaffe

Anbefalte innlegg

Gjest kaffeLinn
Skrevet

Hjemme hos meg er det bare jeg som drikker kaffe, men jeg drikker sjelden mer enn en kopp om gangen. Derfor synes jeg at det hadde vært greit med pulverkaffe, men det er jo ikke noe godt. Har prøvd Nescafe red cup og brassero, samt XP pulverkaffe. Noen som vet om en som ikke smaker så aller verst?

Gjest kirsebær
Skrevet

Brassero likte jeg da. Men den vanlige Nescafe Gull er iallefall bankers. For mine smaksløker...

Gjest Siddisen
Skrevet

Det er jo et spørsmål om smak og behag da. Jeg synes f.eks. pulverkaffe er godt, og jeg liker alle de som du nevner.

Gjest pekka
Skrevet

Jeg synes bare vanlig kaffe er kaffe. Bare trakt til en kopp hvis du ikke vil ha mere? Fort gjort, og best med "ekte" vare ;)

Gjest Aimabel
Skrevet

jeg synes traktekaffe er helt forferdelig :-/ Pulverkaffe er bedre da, gjerne brassero. Men hva med å kjøpe en to koppers presskanne? Den kaffen synes jeg er best, og enkelt og greit å lage

Skrevet

Nescafe Espresso synes jeg er den eneste gode av den type kaffe. Den er imidlertid helt ok.

Ellers finnes det jo traktere og presskanner som lager 1-2 kopper kaffe.

Skrevet

Kaffe er viktig! Den skal være fersk og smake godt. Jeg kjøpte en NESPRESSO maskin like etter jul og er superfornøyd!

Jeg føler at nespresso bør sponse meg, for jeg anbefaler den til alle.

Den har små porsjonspakninger som du får kjørt hjem til deg på døren, eller kan hente selv. Men det er nok en fordel om du bor i Oslo!

Det er det beste alternativet.

http://www.nespresso.com/precom/home_no_no.html

Gjest kaffeLinn
Skrevet

jeg synes traktekaffe er helt forferdelig :-/ Pulverkaffe er bedre da, gjerne brassero. Men hva med å kjøpe en to koppers presskanne? Den kaffen synes jeg er best, og enkelt og greit å lage

Takk, det skal jeg gjøre.

Skrevet

Jeg trodde du mente coffeinfri kaffe, når du skrev juksekaffe! Vi har begynt med det i klubben nå. Selv drikker jeg stort sett vanlig kaffe ellers. Pulverkaffe har jeg hatt med meg på ferietur noen ganger. Den smaker på langt nær så godt.

Mrs. Wallace
Skrevet

Kjøp deg en liten presskanne, så får du den kaffen du ønsker selv på en lettvinn måte.

Skrevet

Kjøp deg en liten presskanne, så får du den kaffen du ønsker selv på en lettvinn måte.

Presskanne er topp!

Helt enig. :-)

Kommer ikke til å gå over til filterkaffe igjen nå tror jeg. Presskanne er enkelt og kaffen blir enda bedre enn i trakteren! Syns jeg og flere med meg. :_)

Gjest kaffeLinn
Skrevet

Ja, jeg har en stor presskanne, men nå skal jeg jammen gå til innkjøp av en liten. Takk for tips!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...