Gjest sandex Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Var det ikke ganske morsomt egentlig.. med Marion Ravn som programleder.. En ting er sikkert. Det er godt hun er sanger, og ikke programleder. hehehe... 0 Siter
Babette Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Enig. Sandra var flinkere som programlederassistent enn Marion. Men Marion er jo søt og sjarmerende. 0 Siter
Gjest rolami Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Enig. Sandra var flinkere som programlederassistent enn Marion. Men Marion er jo søt og sjarmerende. Jeg synes Marion Ravn var søt og sjarmerende helt til jeg så henne i et interjvu. Hun var regelrett selvopptatt og virket innbilsk. Dessverre tolket jeg det slik. 0 Siter
Klara Q Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Så dere hvor satt ut hun ble da hun bæsja på leggen med å fortsette å lese opp hva juryen mente versus hva publikum mente - når det allerede satt tre deltakere i "stolen"? Hehe. Jeg tror det var derfor hun begynte å grine, jeg. Man blir ekstra følsom etter å ha dumma seg ut! Men hun er en bra artist! 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Så dere hvor satt ut hun ble da hun bæsja på leggen med å fortsette å lese opp hva juryen mente versus hva publikum mente - når det allerede satt tre deltakere i "stolen"? Hehe. Jeg tror det var derfor hun begynte å grine, jeg. Man blir ekstra følsom etter å ha dumma seg ut! Men hun er en bra artist! Begynte hun å grine?? Fikk ikke sett det jeg... Hva mer skjedde da? 0 Siter
fresja Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Kan ikke huske hvordan Marion Ravn synger. Jeg la merke til at hun lespet. Merkes ikke det når hun synger? 0 Siter
Klara Q Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Begynte hun å grine?? Fikk ikke sett det jeg... Hva mer skjedde da? Nei, hun stod nå bare og sippa fra det øyeblikket det ble annonsert hvem som skulle ut til de takket for "i kveld" og avrundet programmet. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=129238 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Ja, det er et samfunnsproblem, og det må Bondevik gjøre noe med. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Ja, det er et samfunnsproblem, og det må Bondevik gjøre noe med. Why Bondevik? 0 Siter
Gjest midjemål Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Husk nå på at hun er bare en jentunge! Tror ikke du heller hadde vært så høy i hatten som programleder for første gang og på hennes alder. - Er det noen som er litt sjalu, eller er det kanskje bare janteloven som viser seg? 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Husk nå på at hun er bare en jentunge! Tror ikke du heller hadde vært så høy i hatten som programleder for første gang og på hennes alder. - Er det noen som er litt sjalu, eller er det kanskje bare janteloven som viser seg? hehe Ja, jeg er kjempesjalu.. Hun var en jentunge da hun var 15 - men slett ikke nå lenger Men jeg sa ikke at det var noe gæli, bare at hun nok kan være glad for at hun er sanger, ikke programleder.. For flink å synge er hun, selv om Marit Larsen er flinkere - og flink å Skrive Fornøyd nå? hehe PS: Men vi har sett i programmer tidligere, at IQ èn kan ikke være opp mot gjennomsnittet tenker jeg.. . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.