Gå til innhold

Idol - Marion Ravn

Anbefalte innlegg

Gjest sandex
Skrevet

Var det ikke ganske morsomt egentlig.. med Marion Ravn som programleder.. En ting er sikkert. Det er godt hun er sanger, og ikke programleder. hehehe...

Skrevet

Enig.

Sandra var flinkere som programlederassistent enn Marion.

Men Marion er jo søt og sjarmerende.

Gjest rolami
Skrevet

Enig.

Sandra var flinkere som programlederassistent enn Marion.

Men Marion er jo søt og sjarmerende.

Jeg synes Marion Ravn var søt og sjarmerende helt til jeg så henne i et interjvu. Hun var regelrett selvopptatt og virket innbilsk. Dessverre tolket jeg det slik.

Skrevet

Så dere hvor satt ut hun ble da hun bæsja på leggen med å fortsette å lese opp hva juryen mente versus hva publikum mente - når det allerede satt tre deltakere i "stolen"? Hehe. Jeg tror det var derfor hun begynte å grine, jeg. Man blir ekstra følsom etter å ha dumma seg ut!

Men hun er en bra artist! :)

Gjest lille rosinen
Skrevet

Så dere hvor satt ut hun ble da hun bæsja på leggen med å fortsette å lese opp hva juryen mente versus hva publikum mente - når det allerede satt tre deltakere i "stolen"? Hehe. Jeg tror det var derfor hun begynte å grine, jeg. Man blir ekstra følsom etter å ha dumma seg ut!

Men hun er en bra artist! :)

Begynte hun å grine?? Fikk ikke sett det jeg... Hva mer skjedde da?

Skrevet

Kan ikke huske hvordan Marion Ravn synger. Jeg la merke til at hun lespet. Merkes ikke det når hun synger?

Gjest staedtler
Skrevet

Ja, det er et samfunnsproblem, og det må Bondevik gjøre noe med.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, det er et samfunnsproblem, og det må Bondevik gjøre noe med.

Why Bondevik?

Gjest midjemål
Skrevet

Husk nå på at hun er bare en jentunge! Tror ikke du heller hadde vært så høy i hatten som programleder for første gang og på hennes alder. - Er det noen som er litt sjalu, eller er det kanskje bare janteloven som viser seg?

Gjest sandex
Skrevet

Husk nå på at hun er bare en jentunge! Tror ikke du heller hadde vært så høy i hatten som programleder for første gang og på hennes alder. - Er det noen som er litt sjalu, eller er det kanskje bare janteloven som viser seg?

hehe :) Ja, jeg er kjempesjalu.. Hun var en jentunge da hun var 15 - men slett ikke nå lenger :)

Men jeg sa ikke at det var noe gæli, bare at hun nok kan være glad for at hun er sanger, ikke programleder..

For flink å synge er hun, selv om Marit Larsen er flinkere :)

- og flink å Skrive :)

Fornøyd nå? hehe

PS: Men vi har sett i programmer tidligere, at IQ èn kan ikke være opp mot gjennomsnittet tenker jeg.. .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...