ihlie Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Begynner å sende ut i dag mener jeg å ha hørt. 0 Siter
Aryane Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 De begynner å sende ut i dag etter alfabetisk rekkefølge... 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Mannen min fikk sin i dag, jeg får den sikkert i morgen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 De begynner å sende ut i dag etter alfabetisk rekkefølge... Alfabetisk? Trodde de begynte lengst nord og gikk sørover jeg? Det har blitt sagt her inne i alle fall - og som alle vet:"Dols ord er lov." 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Alfabetisk? Trodde de begynte lengst nord og gikk sørover jeg? Det har blitt sagt her inne i alle fall - og som alle vet:"Dols ord er lov." Blir den ikke sendt ut fra det lokale ligningskontoret da? 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Blir den ikke sendt ut fra det lokale ligningskontoret da? Aner ikke. ) Siterer bare hva jeg har lest her inne jeg. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Aner ikke. ) Siterer bare hva jeg har lest her inne jeg. Jeg vet heller ikke Men det med alfabetisk rekkefølge kan nå ikke stemme helt, vi er langt ut i alfabetet her. 0 Siter
Aryane Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Alfabetisk? Trodde de begynte lengst nord og gikk sørover jeg? Det har blitt sagt her inne i alle fall - og som alle vet:"Dols ord er lov." Vet ikke , men jeg har alltid hørt at de sender ut alfabetisk, venninnen min som har etternavn som begynner på B får den alltid tidlig, mens jeg som er mye lenger bak i alfabetet får den alltid noen dager senere 0 Siter
kyrillo Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Den skal være i postkassen senest 8. april. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Jeg fikk heldigvis ikke min i dag. Jeg bare venter på en vanvittig baksmell Har sagt i hele fjor at vi må oppjustere skatten, men det har vi ikke gjort nei....! 0 Siter
Excelsion Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Jeg fikk min idag! Vestlandet! Masse penger tilbake =) 0 Siter
cecily Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 I morgen håper jeg. I fjor fikk jeg veldig tidlig i forhold til mange her inne. Håper på mange tusenlapper tilbake i år også. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Huff huff jeg gruer til jeg får den, fikk smell i fjor og jeg tror ikke det blir bedre i år heller for jeg har ikke endret noe særlig på skattetrekket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.