Gå til innhold

Ut med litt gørr..

Anbefalte innlegg

Gjest fy f.
Skrevet

Nå er jeg så lei av å være snill mot andre og ikke få noe igjen for det.

Jeg føler jeg er veldig fleksibel hvis noen skal være med oss et sted men om det er gjensidig-nope.

æsj jeg måtte bare få ut litt frustrasjon å så skal jeg bli mye flinkere til å ikke være fleksibel mot dem.

Gjest Luskelita
Skrevet

hehe....dette kunne vært skrevet av meg gitt!!

Jeg er også "altfor snill", opptatt av å ikke støte eller såre andre, hjelper til så langt jeg kan (og gjerne lengre enn det *S*), er alltid "snill pike" og snakker med hyggelig stemme...etc etc

Og hva får man igjen?? Joda, opplever både å bli støtt, såret og ikke få hjelp tilbake! *GRR*

Hatt som nyttårsløfte 2 år på rad at jeg skal være mindre snill i det nye året, men... Er visst feilprogrammert :P

Gjest PandaMiranda
Skrevet

hehe....dette kunne vært skrevet av meg gitt!!

Jeg er også "altfor snill", opptatt av å ikke støte eller såre andre, hjelper til så langt jeg kan (og gjerne lengre enn det *S*), er alltid "snill pike" og snakker med hyggelig stemme...etc etc

Og hva får man igjen?? Joda, opplever både å bli støtt, såret og ikke få hjelp tilbake! *GRR*

Hatt som nyttårsløfte 2 år på rad at jeg skal være mindre snill i det nye året, men... Er visst feilprogrammert :P

Hmm... Jeg fikk et godt råd en gang. At det er fint å være snill, men at jeg godt kan bruke litt av den snillheten på meg selv!

Det rådet sendes hermed videre...

;-)

Skrevet

Var jeg deg ville jeg være like fleksibel som tidligere, men samtidig sette grenser og ikke gjøre ting du egentlig ikke ønsker.

Sånn har jeg prøvd å gjøre det, og jeg synes det vises mer respekt for meg nå som de ser at jeg faktisk har grenser. Tidligere sa jeg for ofte ja når det skrek nei inni meg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...