Gjest tuulla Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Jeg er interessert i en gutt/mann som bor sammen med 3 gutter i en typisk ungkarsleilighet. I det siste har det virket som om interessen er gjensidig, uten at han har sagt det dirkete. Han ene mannen som bor der, er en svært god kompis av meg. Hvor mye snakker 4 gutter som bor sammen med hverandre om jenter og kjærlighet? Hva kan jeg regne med at min gode kompis vet? 0 Siter
Goliath Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Det er nok helt individuelt, og kan vanskelig besvares av andre her:-) Du kan regne med at han vet alt - eller ingen ting..... 0 Siter
keinstein Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Etter min erfaring: omtrent ingenting. De jeg har vært borti snakka normalt ikke med kompiser om slikt. 0 Siter
Prozak Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Vi menn - eller gutter som det som regel er i slike situasjoner - snakker sjelden mye om slikt. Hverken på følelsesplanet eller sex-planet. Det er det jenter/kvinner som står for. "..........................................." 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Har samme inntrykk som de under. Prater svært lite både om forelskelser og sex. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.