Gå til innhold

Hvor lenge varer forelskelses-idiotiet??

Anbefalte innlegg

Gjest Fjortis-Frida

Status er som følger:

Er en voksen (37 år), selvstendig (med årene også en tanke kynisk mht menn) kvinne. Ikke vært forelsket siden ungdommen, vært singel i flere år. Kun hatt useriøse opplegg med heller ukurante menn.

Utrolig nok møtte jeg en mann for 3-4 måneder siden som jeg falt pladask for (direkte pinlig å innrømme!!)

Vi er sammen hele tiden foruten om jobb, og likevel presterer jeg å savne ham i løpet av dagen! (Jada!! Hører selv hvor idiotisk det høres ut!)

Jeg er en ekstremt kritisk person som kjapt gjennomskuer og siler menn, men har til nå ikke greid å finne en eneste feil ved ham!! Dette er selvfølgelig fordi jeg er helt idiotisk fjortisforelska i fyren, og ikke ser skogen for bare trær...

Hvor lang tid varer denne første forelskelsesperioden? Blir jo ikke kjent med fyren så lenge jeg ser ham gjennom rosa briller.

Det er jo også rett og slett slitsomt å hele tiden tenke sex, sex, sex. Har det fantastisk på det området sammen med ham, men skulle jo tro at man ble fornøyd og "mettet" etter noen runder, men neida! Blir bare enda mer lysten på ham, og er nærmest blitt nymfoman....

Selv om disse første månedene er utrolig deilige, så ønsker jeg meg litt rolige stunder uten slike stormende følelser - rett pg slett for å se om vi passer sammen i hverdagen.

Når er det vanlig å lande??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225349-hvor-lenge-varer-forelskelses-idiotiet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foreskelse kan for noen svært få, vare livet ut. Men de fleste så går dette over i løpet av noen få måneder. Så går det mer over i "glad i"

Men måten du er på eller beskriver her, så spørs det da hvor lenge han er forelsket i deg.

Tror ikke jeg hadde vært det så lenge med ei jente som du beskriver her.

Gjest hallow :o/

Dette høres bare helt herlig ut! Bare nyt det. Hvorfor haster det så veldig med å lande og komme inn i hverdagens rytme ? Lev i nuet og se ham gjennom rosa briller så lenge det varer du. Det er da ikke så dumt å være fjortis-forelsket selv om man har blitt voksen. Mye sex er da vel bare av det gode det også. Forelskelsen kan vare en stund den (noen måneder eller år) og når det er over skal jeg love deg at du kommer til å savne den - enten den går over i mer varige følelser eller den forsvinner som dugg for solen. Nå går du våren i møte også, så dette vil nok vare leeeenge ..... Han er sikkert en kjekk kar - det er derfor du ikke finner feil og mangler hos ham. Han er nok den rette for deg!

fuji1365380447

Er det pinlig og teit å være forelsket nå???!

Det syntes jeg ikke høres særlig modent ut. Forelskelse er jo det flotteste som kan skje et menneske - jeg syntes heller at du skal nyte det, i stedet for å trekke deg selv ned med å si at det er teit og vente på at det går over.

Annonse

Foreskelse kan for noen svært få, vare livet ut. Men de fleste så går dette over i løpet av noen få måneder. Så går det mer over i "glad i"

Men måten du er på eller beskriver her, så spørs det da hvor lenge han er forelsket i deg.

Tror ikke jeg hadde vært det så lenge med ei jente som du beskriver her.

Hva er det hun gjør som er så ille, da? For kresen? Jeg for min del synes nå det er en fordel å ikke kaste seg i fanget på første og beste som viser interesse, og å være bevisst på at forelskelsen kan skjule så mangt er sunt. Alt med måte, selvsagt. Superkynisk er ikke bra, men jeg fikk ikke det inntrykket av Fjortis-Frida etter det hun skrev her:-)

Hva er det hun gjør som er så ille, da? For kresen? Jeg for min del synes nå det er en fordel å ikke kaste seg i fanget på første og beste som viser interesse, og å være bevisst på at forelskelsen kan skjule så mangt er sunt. Alt med måte, selvsagt. Superkynisk er ikke bra, men jeg fikk ikke det inntrykket av Fjortis-Frida etter det hun skrev her:-)

Jeg synes ikke det var med måte. Jeg mener at det er stor forskjell på dette og kaste seg i fanget på den første og beste.

*Hehe* Akkurat sånn har vi det også! :o) Runder 11 mnd i disse dager og det blir bare verre! :o)

Savner hverandre så fort vi er utenfor synsvidde omtrent og kanskje er det like greit at han er borte på jobb to uker i slengen (hjemme 3 uker) så vi ikke kveler hverandre helt. :o)

Jeg synes ikke det var med måte. Jeg mener at det er stor forskjell på dette og kaste seg i fanget på den første og beste.

Med unntak av at de alltid er sammen utenom jobb så er det mitt forhold hun beskriver også. :o) Og jeg skal love deg at det er aldeles herlig! Det sier kjæresten min og.

Gjest Lisan12

Kan du ikke bare nyte det fullt ut da? Så utrolig deilig å være forelsket.

Jeg er fortsatt forelsket jeg etter ca. 3 år. Ikke like "ille" som i begynnelsen, men jeg savner kjæresten min hver eneste dag på jobben, og gleder meg til å komme hjem og spise middag sammen.

Sex har vi fortsatt ofte, så og si hver dag, og mange ganger flere ganger om dagen.

Vi er hekta på hverandre ganske enkelt, og vi skal gifte oss i juni, og det gleder jeg meg veldig til.

Og jeg håper, tror og ber til mannen i månen om at vi ikke blir en del av skilsmissestatistikken.....

Selvfølgelig har vi hatt de brutale hverdagene og noen krangler, men har funnet ut av det på kort tid, og "forelskelsen" kommer tilbake.

Lykke til !

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...