Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Fikk satt inn 2 2-delte egg den 19.Mars.....Mange som blir gravide med 2-delt egg,men jeg ble desverre ikke det....Det opptimale er vel at de er delt i 4 eller mer,men som sagt mange blir gravide med 2-delt så lykke til.......

Hei, takk for svaret. Synd det ikke klaffet for deg. Dette er jo første gangen for meg så jeg er litt uvitende om ting. Skulle egentlig vært på jobb i dag men jeg har så sterke smerter i magen. Var visst normalt sa fast legen min.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225350-hjeeeelp/#findComment-1693674
Del på andre sider

AGL1365380631

Hei, takk for svaret. Synd det ikke klaffet for deg. Dette er jo første gangen for meg så jeg er litt uvitende om ting. Skulle egentlig vært på jobb i dag men jeg har så sterke smerter i magen. Var visst normalt sa fast legen min.

Det var første gangen min også,men man kan ikke gi opp...

Så du må bare stå på og ha tro skal se det klorer seg fast i deg......Lykke til så får jeg høre fra deg etter du har testa...Jeg fikk mensen dagen før jeg skulle teste så har ikke fått svar på blodprøva mi engang,men får ringe høre idag men ikke akkurat så spennende da om du skjønner.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225350-hjeeeelp/#findComment-1693904
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...