Yia Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 I februar var jeg på jobbintervju. Fikk beskjed om at de virkelig var interessert i å bruke meg som sommervikar og ved behov. Vi avtalte at jeg skulle få opplæring uken før påske, men at jeg skulle få en tlf før den tid. Ventet på den telefonen forrige uke, i dag ringte jeg selv. Fikk beskjed om at han var litt opptatt, men skulle ringe meg tilbake. Telefonen kom og jeg fikk beskjed om at de ikke trengte meg alikevel! Jeg blir så sint, her har jeg forberedt meg på å begynne i jobb i dag og nå sitter jeg her med skjegget i postkassa! Noe så vanvittig useriøst! Dessverre har jeg ikke fått noe skriftlig så det nytter vel ikke å gå til sak heller. Det verste er at jeg nå har vært blakk siden jul og har vært snylt på foreldre og kjæreste i påvente av denne jobben. Endelig skulle jeg kunne gjøre opp for meg, men neida... Man får vel ut på jobbmarkede igjen. Sukk... Aaaaaaargh! Noen som har en jobb til meg? 0 Siter
Gjest sånn er livet-lykke til videre Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Velkommen til det virkelige liv. 0 Siter
Yia Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 Velkommen til det virkelige liv. Jeg hater det virkelige liv! Takk for lykkeønskningen :-)! 0 Siter
Gjest avac Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 burde du ikke heller se deg om etter en heltidsjobb? 0 Siter
Yia Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 burde du ikke heller se deg om etter en heltidsjobb? Når man er heltidstudent? 0 Siter
Gjest sånn er livet-lykke til videre Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Når man er heltidstudent? Har du prøvd barnehager og sykehjem? 0 Siter
Yia Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 Har du prøvd barnehager og sykehjem? I denne kommunen er det få barnehager som bruker sommervikarer, dette vet jeg fordi jeg har vært ringevikar i flere av dem. Jeg ender vel opp med å ringe hjemmehjelpen, de trenger som regel folk, og det er en grei og for så vidt hyggelig jobb. Takk for tipset! Dessverre bor jeg ikke i noen større by, det er lite jobber her... 0 Siter
Gjest avac Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Når man er heltidstudent? da har du jo lån og stipend? Skjønner at du må jobbe i tillegg altså, men helt blakk kan du vel ikke være? 0 Siter
Yia Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 da har du jo lån og stipend? Skjønner at du må jobbe i tillegg altså, men helt blakk kan du vel ikke være? Jeg var dessverre syk en lang stund for et par år tilbake og fikk ikke tatt eksamner. Dette har gjort at jeg ikke fikk lån dette semesteret. Jeg fikk for forrige og får nytt om jeg tar eksamner nå til våren. Jeg er ikke i en tilstand av permanent snylt altsdå :-). Heldigvis har jeg veldig snille og støttende foreldre som tilbød seg å låne meg penger frem til jeg skulle begynne i denne jobben. Ellers var jo spørmålet ditt på sin plass! 0 Siter
Gjest avac Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Jeg var dessverre syk en lang stund for et par år tilbake og fikk ikke tatt eksamner. Dette har gjort at jeg ikke fikk lån dette semesteret. Jeg fikk for forrige og får nytt om jeg tar eksamner nå til våren. Jeg er ikke i en tilstand av permanent snylt altsdå :-). Heldigvis har jeg veldig snille og støttende foreldre som tilbød seg å låne meg penger frem til jeg skulle begynne i denne jobben. Ellers var jo spørmålet ditt på sin plass! uff, det høres ikke noe greit ut. Lykke til, neste gang du søker jobb sørger du for å få kontrakt! :-) 0 Siter
Yia Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 uff, det høres ikke noe greit ut. Lykke til, neste gang du søker jobb sørger du for å få kontrakt! :-) Tusen takk :-)! Litt sympati hjelper masse! Det ordner seg nok, om jeg ikke er evig snylt, så er jeg i alle fall evig optimist! 0 Siter
petter smart Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Det er ikke første gang jeg hører om slikt. Og jeg sier som jeg alltid gjør, krev å få det skriftlig. Får du det ikke skriftlig så anta at det ikke blir noe av og se etter ander jobber. Det er heldigvis en del tid igjen før sommerferien. Så du får ha lykke til i din videre leting etter jobb. 0 Siter
Yia Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 Det er ikke første gang jeg hører om slikt. Og jeg sier som jeg alltid gjør, krev å få det skriftlig. Får du det ikke skriftlig så anta at det ikke blir noe av og se etter ander jobber. Det er heldigvis en del tid igjen før sommerferien. Så du får ha lykke til i din videre leting etter jobb. Takk :-)! Jeg burde ha bedt om skriftelig bekreftelse, håper jeg har lært til neste gang... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.