Gjest wonderinggirl Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Jeg er i en periode nå, der jeg liker veldig godt pianomusikk. Men problemet er at jeg har ikke peiling på artister som spiller denne typen musikk? 0 Siter
Gjest ett navn (leif) Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Leif Ove Andsnes http://www.play.com/play247.asp?pa=search&searchtype=cdartisttitle&searchstring=piano&page=search Søk her f.eks. så får du tips. 0 Siter
Gjest the kkk took my baby away Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Han er dau som en sild nå, men det er lite som kommer opp mot Chopins komposisjoner. Det finnes mange fine innspillinger av hans musikk. Ellers kan du sjekke ut albumet "Amsterdam Stranded", av Midnight Choir. Musikalsk sett er det langt ifra avansert, men stemninga på det albumet er i mine øyne fantastisk, men behagelig piano og fantastisk vokal over. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Deilige svisker spiller Richard Clayderman. Leif Ove Andsnes spiller klassisk. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Han er dau som en sild nå, men det er lite som kommer opp mot Chopins komposisjoner. Det finnes mange fine innspillinger av hans musikk. Ellers kan du sjekke ut albumet "Amsterdam Stranded", av Midnight Choir. Musikalsk sett er det langt ifra avansert, men stemninga på det albumet er i mine øyne fantastisk, men behagelig piano og fantastisk vokal over. Enig, Chopins Nocturner slutter aldri å røre meg. Og gjerne den gamle innspillingen med Leonard Bernstein. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Trevor Pinnock. (Men han spiller kanskje mer harpsichord enn piano) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.