flisa Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Ja det heter seg....for å få hotell må du det. 0 Siter
Maya Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Nei, det må du slettes ikke ) Var i Tyskland i helgen uten pass og det gikk helt fint. Ha gyldig ID og alt går som msurt ) Passet mitt gikk ut i fjor en gang.. 0 Siter
Gemini Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Nei, det må du slettes ikke ) Var i Tyskland i helgen uten pass og det gikk helt fint. Ha gyldig ID og alt går som msurt ) Passet mitt gikk ut i fjor en gang.. Så lenge tyskerne som sjekker ID-kort ikke er så altfor informerte så går det fint. Det finnes ingen andre norske ID-papirer/-kort enn pass, som er internasjonalt godkjent. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Nei, det må du slettes ikke ) Var i Tyskland i helgen uten pass og det gikk helt fint. Ha gyldig ID og alt går som msurt ) Passet mitt gikk ut i fjor en gang.. Det eneste ID-beviset som er godkjent utenfor Norge er passet. Så det må man ha. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.