Gjest reiseløve Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 I disse streiketider...... Bør jeg vente til rett før eller er det ok å bestille nå? Skal reise med sas om en mnd. ca. 0 Siter
EllaJo Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Jeg skal ut å fly i påska (lørdag). Velger å vente et par dager til før jeg betaler den i tilfelle det blir streik. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Jeg skal ut å fly i påska (lørdag). Velger å vente et par dager til før jeg betaler den i tilfelle det blir streik. ps.. du kan risikere at det blir en veldig dyr bill. om du venter for lenge.. =) 0 Siter
EllaJo Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 ps.. du kan risikere at det blir en veldig dyr bill. om du venter for lenge.. =) Åh? Har gjort det slik flere ganger før, reiser på ungdomsbillett. Betaler 12-1300 kr tur retur (må betale bill. senest dagen før reise) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Åh? Har gjort det slik flere ganger før, reiser på ungdomsbillett. Betaler 12-1300 kr tur retur (må betale bill. senest dagen før reise) Okei.. Spørs vel hvor en skal hen, men jeg synes de u.bill blir utsolgt så fort =) 0 Siter
EllaJo Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Okei.. Spørs vel hvor en skal hen, men jeg synes de u.bill blir utsolgt så fort =) Pleier å ringe på flyplassen og bestille fordi jeg ikke har master el visakort til å betale på internett. Da får jeg reservert billetten og henter/betaler den senest dagen før 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Pleier å ringe på flyplassen og bestille fordi jeg ikke har master el visakort til å betale på internett. Da får jeg reservert billetten og henter/betaler den senest dagen før Okei..det er jo en grei ordning. Jeg har kun bestilt på nettet 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Forsikring, vet du vel Det må du ha da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.