org Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Ja, hvor er den, O Kloke Dolere? 10.000 virituelle roser til den som kan fortelle hvor denne rotehøna har lagt den! Jeg trenger den, nemlig! c",) 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Den gangen jeg rotet bort min fant jeg den igjen under en haug med post på skohylla i gangen... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 I en eller annen kjøkkenskuff. I kofferten du hadde med på siste reise. Sammen med videokameraet. Sammen med videoer. Sammen med fotografier. 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Min lader ligger i skapet i sjenken, sammen med bruksanvisning og slikt. Sånn, da hjalp jeg deg, og så kan du fortelle meg hvem som rappa mitt kamera... :-( 0 Siter
org Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 Samma skuff som dildoen. Nei, jeg har sjekket alle skap og skuffer - der diloene ligger. Den er ikke der. 0 Siter
org Skrevet 3. april 2006 Forfatter Skrevet 3. april 2006 Min lader ligger i skapet i sjenken, sammen med bruksanvisning og slikt. Sånn, da hjalp jeg deg, og så kan du fortelle meg hvem som rappa mitt kamera... :-( Ja, du det var... Visste du ikke det? c",) 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Nei, jeg har sjekket alle skap og skuffer - der diloene ligger. Den er ikke der. Jøss - har du en hel bråte skap og skuffer fulle av dildoer eller? ;o) Sortert etter årstider da? Farger? Størrelse? 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Ja, du det var... Visste du ikke det? c",) Jeg tenkte simpelthen at du i din store takknemlighet over at jeg visste svaret ville hjelpe meg! :-) Du behøver ikke vite hvem som tok det, bare du vet hvordan jeg kan få det tilbake. 0 Siter
org Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 Har du funnet den? Nei, jeg har leita og leita - huset rundt! I dag skal jeg på elkjøp og kjøpe ny, har jeg tenkt! Så får den gamle bare ha det så godt. 0 Siter
org Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 Jøss - har du en hel bråte skap og skuffer fulle av dildoer eller? ;o) Sortert etter årstider da? Farger? Størrelse? Ja, og etter ulike behov: - anal - vaginal - klitoris - høyre kjønnsleppe - venstre kjønnsleppe osv osv. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Ja, og etter ulike behov: - anal - vaginal - klitoris - høyre kjønnsleppe - venstre kjønnsleppe osv osv. Som bibliotekdame må jeg jo bare si at jeg er meget dypt imponert! ) Hvilken orden! 0 Siter
org Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 Som bibliotekdame må jeg jo bare si at jeg er meget dypt imponert! ) Hvilken orden! Hadde halvparten vært sant, hadde jeg iallefall funnet laderen min... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.