Gå til innhold

Laderen til fotoapparatet mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvor er den, O Kloke Dolere?

10.000 virituelle roser til den som kan fortelle hvor denne rotehøna har lagt den! Jeg trenger den, nemlig! c",)

Skrevet

Den gangen jeg rotet bort min fant jeg den igjen under en haug med post på skohylla i gangen...

Skrevet

I en eller annen kjøkkenskuff. I kofferten du hadde med på siste reise.

Sammen med videokameraet.

Sammen med videoer.

Sammen med fotografier.

Meg1365380063
Skrevet

Min lader ligger i skapet i sjenken, sammen med bruksanvisning og slikt.

Sånn, da hjalp jeg deg, og så kan du fortelle meg hvem som rappa mitt kamera... :-(

Skrevet

Samma skuff som dildoen.

Nei, jeg har sjekket alle skap og skuffer - der diloene ligger. Den er ikke der.

Skrevet

Min lader ligger i skapet i sjenken, sammen med bruksanvisning og slikt.

Sånn, da hjalp jeg deg, og så kan du fortelle meg hvem som rappa mitt kamera... :-(

Ja, du det var...

Visste du ikke det?

c",)

Skrevet

Nei, jeg har sjekket alle skap og skuffer - der diloene ligger. Den er ikke der.

Jøss - har du en hel bråte skap og skuffer fulle av dildoer eller? ;o) Sortert etter årstider da? Farger? Størrelse?

Meg1365380063
Skrevet

Ja, du det var...

Visste du ikke det?

c",)

Jeg tenkte simpelthen at du i din store takknemlighet over at jeg visste svaret ville hjelpe meg! :-) Du behøver ikke vite hvem som tok det, bare du vet hvordan jeg kan få det tilbake.

Skrevet

Har du funnet den?

Nei, jeg har leita og leita - huset rundt!

I dag skal jeg på elkjøp og kjøpe ny, har jeg tenkt! Så får den gamle bare ha det så godt.

Skrevet

Jøss - har du en hel bråte skap og skuffer fulle av dildoer eller? ;o) Sortert etter årstider da? Farger? Størrelse?

Ja, og etter ulike behov:

- anal

- vaginal

- klitoris

- høyre kjønnsleppe

- venstre kjønnsleppe

osv osv.

Skrevet

Ja, og etter ulike behov:

- anal

- vaginal

- klitoris

- høyre kjønnsleppe

- venstre kjønnsleppe

osv osv.

Som bibliotekdame må jeg jo bare si at jeg er meget dypt imponert! :o) Hvilken orden!

Skrevet

Som bibliotekdame må jeg jo bare si at jeg er meget dypt imponert! :o) Hvilken orden!

Hadde halvparten vært sant, hadde jeg iallefall funnet laderen min...

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...