Gjest guatemala Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Er nyskjerrig om jeg er i pluss el. minus. Husker at i fjor så kunne kan skjekke før man fikk det i posten, kan det gjøres nå også? Lette på skatteetaten sine sider, men fant ingenting. Andre her i huset fikk den i dag, men ikke jeg. Er så spent! 0 Siter
tusseline Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Mener du kan gå inn på Altinn.no og se på selvangivelsen din der. 0 Siter
fresja Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Mener du kan gå inn på Altinn.no og se på selvangivelsen din der. Da trenger man nok den PIN-koden man ikke har før man føåt selvangivelsen. 0 Siter
Gjest guatemala Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Mener du kan gå inn på Altinn.no og se på selvangivelsen din der. Var inne der nå, og så selvangivelsen, men bare den første siden, ikke den andre, hvor det står hvor mye man skylder/får. Også gikk det an å sende den...Takk for svar, men jeg fant visst ikke mitt svar. 0 Siter
Gjest guatemala Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Da trenger man nok den PIN-koden man ikke har før man føåt selvangivelsen. Neida, skrev inn koden fra skattekortet, men man kunne ikke se det jeg ønsket. Bare sende selvang. inn. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Mener du kan gå inn på Altinn.no og se på selvangivelsen din der. Du får ikke se den siden som det står hvor mye skatt som er betalt og hvor mye det skulle vært betalt på Altinn 0 Siter
tusseline Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Var inne der nå, og så selvangivelsen, men bare den første siden, ikke den andre, hvor det står hvor mye man skylder/får. Også gikk det an å sende den...Takk for svar, men jeg fant visst ikke mitt svar. Ok, det var jo synd! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Da trenger man nok den PIN-koden man ikke har før man føåt selvangivelsen. Jeg brukte buypass kortet jeg. 0 Siter
Gjest rewa Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Du blander sammen etatene. Skatteetaten beregner kun skatten din. De gir blaffen i hvor mye du har innbetalt. Det er det kemneren som tar seg av når likningskontoret er ferdig med sin jobb.. 0 Siter
Gjest guatemala Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Du blander sammen etatene. Skatteetaten beregner kun skatten din. De gir blaffen i hvor mye du har innbetalt. Det er det kemneren som tar seg av når likningskontoret er ferdig med sin jobb.. Aha, takk for svar. Jeg får smøre meg med tålmodighet da, og vente til i morgen (forhåpentligvis) før den kommer i postkassa mi =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.