Gå til innhold

Ligger du helt flatt når du ligger?

Anbefalte innlegg

Gjest svai?
Skrevet

Om du ligger på gulvet på ryggen, ligger du helt flatt da? Jeg har mellomrom nederst i ryggen.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg kan som Yia også legge en hodepute imellom.

Skrevet

Jeg kan som Yia også legge en hodepute imellom.

Få du og magen ut pga det? :-)

Mary Poppins
Skrevet

Få du og magen ut pga det? :-)

Hadde jeg hatt en større mage så hadde den nok gjort det ja, men akkurat nå har jeg ikke det :)

Men er det noen som har helt flat rygg når de ligger avslappet på gulvet?

Skrevet

Hadde jeg hatt en større mage så hadde den nok gjort det ja, men akkurat nå har jeg ikke det :)

Synes ikke det hjelper det spøtt å være tynn, jeg. :-)

Skrevet

Nei, det blir en svai i korsryggen. Mer eller mindre sånn er vel anatomien på oss alle sammen?

Skrevet

Får halve hånden inni svaien.

Følte meg forresten skikkelig glup der jeg lå på gulvet ;)

Mary Poppins
Skrevet

Synes ikke det hjelper det spøtt å være tynn, jeg. :-)

Enten så er du svaiere enn meg eller så er dete med at magen stikker ut kanskje noe du innbiller deg :)

Skrevet

Enten så er du svaiere enn meg eller så er dete med at magen stikker ut kanskje noe du innbiller deg :)

Kanskje jeg innbilder meg ting! :-) det var i alle fall sjarmerende av deg å foreslå det!

Skrevet

Det er nok noen, men da har de null svai i korsryggen fra før. En skal ha en svai når en ligger, bare ikke alt for mye.

Skrevet

Det er helt vanlig med litt svai i ryggen.

Selv kan jeg nesten få inn en knyttet hånd under korsryggen.

Skrevet

Nei, jeg har veldig svai rygg, så der er det stort mellomrom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...