Gjest svai? Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Om du ligger på gulvet på ryggen, ligger du helt flatt da? Jeg har mellomrom nederst i ryggen. 0 Siter
Yia Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Jeg kan legge en hodepute i svaien min, så nei :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Jeg kan som Yia også legge en hodepute imellom. 0 Siter
Yia Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Jeg kan som Yia også legge en hodepute imellom. Få du og magen ut pga det? :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Få du og magen ut pga det? :-) Hadde jeg hatt en større mage så hadde den nok gjort det ja, men akkurat nå har jeg ikke det Men er det noen som har helt flat rygg når de ligger avslappet på gulvet? 0 Siter
Yia Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Hadde jeg hatt en større mage så hadde den nok gjort det ja, men akkurat nå har jeg ikke det Men er det noen som har helt flat rygg når de ligger avslappet på gulvet? Synes ikke det hjelper det spøtt å være tynn, jeg. :-) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Nei, det blir en svai i korsryggen. Mer eller mindre sånn er vel anatomien på oss alle sammen? 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Får halve hånden inni svaien. Følte meg forresten skikkelig glup der jeg lå på gulvet 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Synes ikke det hjelper det spøtt å være tynn, jeg. :-) Enten så er du svaiere enn meg eller så er dete med at magen stikker ut kanskje noe du innbiller deg 0 Siter
Yia Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Enten så er du svaiere enn meg eller så er dete med at magen stikker ut kanskje noe du innbiller deg Kanskje jeg innbilder meg ting! :-) det var i alle fall sjarmerende av deg å foreslå det! 0 Siter
cecily Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Hadde jeg hatt en større mage så hadde den nok gjort det ja, men akkurat nå har jeg ikke det Men er det noen som har helt flat rygg når de ligger avslappet på gulvet? Det er nok noen, men da har de null svai i korsryggen fra før. En skal ha en svai når en ligger, bare ikke alt for mye. 0 Siter
Goliath Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Det er helt vanlig med litt svai i ryggen. Selv kan jeg nesten få inn en knyttet hånd under korsryggen. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Nei, jeg har veldig svai rygg, så der er det stort mellomrom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.