Gå til innhold

Kristian Valen

Gjest ikke helt sikker..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

4

• Lillemus

2

• Gyda

2

• poke

2

Mest aktive i denne tråden

Er litt som deg, ikke helt sikker. Han har kommet seg litt. Noen parodier er utrolig gode. Programmet hans så jeg litt av, men syntes det ble kjedelig. Det ble for langdrygt.

Sveisen har blitt litt bedre, den gamle var helt grusom!!!

Fyren er flink til å synge, burde kanskje gjøre det mer?

Mannen hadde et visst drag da han kun var komiker. Da han ble "popstjerne", så framstod han bare som tragisk.

Nå er han tragisk også som komiker. Snakk om å ødelegge sitt image. Tragisk. Mannen er for meg nå en "ikke-artist", som snart vil gå i glemmeboken. Vel fortjent.

Annonse

ShitDiddelyDo

At denne patetiske skapningen får sendetid er faen ikke til å fatte.

Men programmet hans går ikke på NRK? I så fall vurderer jeg å si opp tv-en. Jeg betaler faen ikke nrk-lisens hvis den går til folk som Valen.

Den mannen der er til og med mer elendig som artist enn han er ekkel, og det sier faen døtte meg mye.

Ja, jeg vet jeg banna i hvert avsnitt.

Gjest Betrakteren

Men programmet hans går ikke på NRK? I så fall vurderer jeg å si opp tv-en. Jeg betaler faen ikke nrk-lisens hvis den går til folk som Valen.

Den mannen der er til og med mer elendig som artist enn han er ekkel, og det sier faen døtte meg mye.

Ikke i det siste avsnittet.

Jeg er såååå uenig med deg!

Og det står spesifikt i forkant av hvert program at det ikke er finasiert av lisenspenger, så du kan ta det helt med ro ;-)

Valen har en helt fantastisk evne til å etterlikne stemmer. Jeg er ikke 100% glad i den stemmen han synger med når han synger som seg selv, men at han er god til å etterlikne andre, det kan ingen ta fra ham.

Og han er morsom, det er bare du som har dårlig humor, SDD ;-)

ShitDiddelyDo

Og det står spesifikt i forkant av hvert program at det ikke er finasiert av lisenspenger, så du kan ta det helt med ro ;-)

Valen har en helt fantastisk evne til å etterlikne stemmer. Jeg er ikke 100% glad i den stemmen han synger med når han synger som seg selv, men at han er god til å etterlikne andre, det kan ingen ta fra ham.

Feil. Jeg har utrolig bra humor! :)

Annonse

Han er jo en glimrende imitator - det går ganske enkelt ikke an å mene annerledes. Som "seriøs" artist synes jeg han var helt tragisk.

".............................................."

ShitDiddelyDo

Det kan jo helt tydelig diskuteres ;-)

Ok, vi er uenige om Valen. Gi meg eksempler på hva som ER god humor.

Tja. Av artister Valen sikkert liker å sammenligne seg med (med mindre han eier litt skam, noe jeg ikke tror han gjør), må jeg i hvert fall nevne Espen Eckbo, Harald Eia og Atle Antonsen. Anne Kat Hærland må også nevnes.

Men jeg ler egentlig av det som er av standup. Jeg tror aldri jeg har vært på et standupshow uten at jeg har ledd mye.

Valen er dog en ufsyelig fyr, og han finnes ikke morsomt. Det samme gjelder de to idiotene på tv2. Thomas og Harald.

De er nesten like ille som Valen.

Av utenlandsk humor er Monty Python konge.

Ellers liker jeg svart humor. Jeg ler aldri av typiske komedier.

Ja. Fleksnes må nevnes. Ingen over og ingen under.

Jeg synes han er god i enkelte parodier, mens andre blir for langdryge og kjedelige. I det hele tatt er det noe amatørmessig med regien på programmet, den er ikke stram og kjapp nok.

Som seg selv/artist er han veldig intetsigende. Kanskje han har imitert og parodiert så mye at han har glemt hvem han egentlig er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...