tonie Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jeg kan ikke helt sette fingeren på hva det er med fyren, men han kommer høyt opp på min liste over irriterende kjendiser. Tror faktisk det bare er Carola som slår ham:-) Jeg synes ikke han er spesielt morsom selv om han er god til å imitere. Jeg liker ikke musikken hans, heller. Bare det å se ham som seg selv på God kveld Norge gir meg allergiutbrudd! Får ikke grep om mannen, han er bare så rar. At alle disse pene damene faller som fluer for ham går over min fatteevne. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Tja. Av artister Valen sikkert liker å sammenligne seg med (med mindre han eier litt skam, noe jeg ikke tror han gjør), må jeg i hvert fall nevne Espen Eckbo, Harald Eia og Atle Antonsen. Anne Kat Hærland må også nevnes. Men jeg ler egentlig av det som er av standup. Jeg tror aldri jeg har vært på et standupshow uten at jeg har ledd mye. Valen er dog en ufsyelig fyr, og han finnes ikke morsomt. Det samme gjelder de to idiotene på tv2. Thomas og Harald. De er nesten like ille som Valen. Av utenlandsk humor er Monty Python konge. Ellers liker jeg svart humor. Jeg ler aldri av typiske komedier. Ja. Fleksnes må nevnes. Ingen over og ingen under. "Ingen over og ingen under." Så absolutt alle er like gode som Fleksnes med andre ord? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 "Ingen over og ingen under." Så absolutt alle er like gode som Fleksnes med andre ord? Ingen over og ingen ved siden er nok en mer korrekt betegnelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.