Gå til innhold

usb-kabel til Brica fortoapparat

Anbefalte innlegg

Gjest lilleputt83
Skrevet

Jeg har et digitalt fotokamera, som har en veldig uvanlig usb-tilkobling... Har enda ikke funnet noen usb-kabler som passer til mitt kamera. Jeg gikk også til butikken der jeg kjøpte det, og spurte om de selger den typen, men det gjorde de ikke. Ihvertfall ikke separat. Merket heter Brica... Noen som vet hvor jeg kan finne?

Gjest lilleputt83
Skrevet

Kjøp deg heller en kortleser til overføring av bilder.

Da sparer du batteriet også.

http://www.fotovideo.no/aspx/login.aspx?ReturnUrl=%2fdefault.aspx

ok...men når jeg ser på slike kortelesere, er det for ulike merker... Hvis merket på kortleseren er fujifilm, kan den da kun brukes på kameraer med samme merke? Fant ikke kortleser som var Brica...

Litt dum på området... :-)

Gjest mikke lus
Skrevet

ok...men når jeg ser på slike kortelesere, er det for ulike merker... Hvis merket på kortleseren er fujifilm, kan den da kun brukes på kameraer med samme merke? Fant ikke kortleser som var Brica...

Litt dum på området... :-)

Spiller ingen rolle hvilket kameramerke du har.

Se hva slags kort som benyttes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...