Gjest fra en venn Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Spørsmål til alle menn passert 3o.Er utseende viktig? Er du opptatt av kroppsfasongen? .Hva slags indre verdier teller?Bare litt nysgjerrig.. 0 Siter
Gjest Blæddabø Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Alle er vi forskjellig og ser derfor ikke etter det samme hos en ny partner. 0 Siter
Gjest fra en venn Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Alle er vi forskjellig og ser derfor ikke etter det samme hos en ny partner. Enig i det. Men hva verdsetter du? 0 Siter
collins Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Man ser ikke etter noe spesielt hos kvinner. Men man vet når man ser noen, eller blir kjent med noen, som man liker. Uten at man alltid kan forklare hvorfor. 0 Siter
flisa Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Hun skal se ut som Marilyn Monroe - være en fødemaskin og bare få sønner. Hun skal komme med pizza og øl ved et knips og ligge klar når mannen finner det for godt å bestige henne. .) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jeg er langt mer opptatt av det indre enn det ytre, men det er klart jeg må like det jeg ser også. Når det gjelder det indre er det enklere å si hva jeg ikke liker enn hva jeg liker, men i fare for å bli hengt skal jeg la være. Jeg liker i hvert fall snille jenter. Snill er et stikkord. 0 Siter
flisa Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jeg er langt mer opptatt av det indre enn det ytre, men det er klart jeg må like det jeg ser også. Når det gjelder det indre er det enklere å si hva jeg ikke liker enn hva jeg liker, men i fare for å bli hengt skal jeg la være. Jeg liker i hvert fall snille jenter. Snill er et stikkord. snill, slank og hårløs liker du .) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 snill, slank og hårløs liker du .) Nja, det er ikke så enkelt. Men snill må hun være, og shavevett må hun ha. Hva slank angår er jeg overhodet ikke så firkanta som folk her inne tror. Jeg synes naturligvis slanke damer er pene jeg også, men sjarm kan gjøre de fleste vakre. Se på Anne Kat Hærland. Det er en kvinne med sjarm og utstråling og til og med vett. Nå er hun riktignok ganske slank også, men hun har ikke alltid vært det. Hun har likevel alltid vært vakker. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Min elskede er faktisk ganske fjernt fra det "bildet" jeg hadde av drømmemannen, utseendemessig sett. Men jeg ville ikke hatt noen annen nå - han er bare herlig! ) De som kun går etter utseendet er ikke mye å ha spør du meg. Tenk alt det flotte som er inni og som er mye viktigere enn et billedskjønt ytre! 0 Siter
Prozak Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Alle er vi forskjellig og ser derfor ikke etter det samme hos en ny partner. Det var jo også et spørsmål til hver enkelt som evt. svarer, om hva _DE_ ser etter. At alle er forskjellige er jo dermed helt underforstått :-) "..........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.