Gjest Rett og slett Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Svake: Sta, stor temperament, dårlig konsentrasjonsevne Sterke: Organisert og ryddig, utadvendt, hardtarbeidende. 0 Siter
Piraye Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Svake: Sta, temperamentsfull,B-menneske, alltid 10 min for sen, lite tilpasningsdyktig, sjenert Sterke: lærer kjapt,rolig, lojal, mye empati, sta(positivt: fullfører det jeg har startet på, gir meg ikke med oppgaver) Det var så mye selvanalyse jeg gidda sånn midt på natta... 0 Siter
Gjest fra en venn Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Svake: Dumsnill,lat,selvkritisk,følsom,naiv,morgentrøtt,pedant. Sterke: Godt humør,snill,tålmodig,glad i mennesker,relativ god intelligens,respekt for forskjellige typer mennesker. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Sta med stort temperament kan passe som sterke sider;) 0 Siter
amerikafareren Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Svake: Sta, temperamentsfull,B-menneske, alltid 10 min for sen, lite tilpasningsdyktig, sjenert Sterke: lærer kjapt,rolig, lojal, mye empati, sta(positivt: fullfører det jeg har startet på, gir meg ikke med oppgaver) Det var så mye selvanalyse jeg gidda sånn midt på natta... Å være et sta B-menneske med stort temperament er ikke svakhet. Det kan være en veldig styrke;) 0 Siter
Gjest detvarmegdet Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Svake: selvkritisk, følsom, lar meg utnytte av søsteren min, har ikke lett for å bli kjent med folk, jeg trenger lang tid på meg, perfeksjonist, depper ofte (eller er det bare når jeg skal ha perioden...?), tiltaksløs, ensom, passiv, dårlig til å pleie venner som jeg ikke har hjertekontakt med, dårlig til å ta iniativ, sta. Sterke: snill, tålmodig, engasjert, god lytter, rolig, empati, trofast, rettferdig, en god og hjelpsom venn hvis jeg har hjertekontakt med dem, målrettet, har et vinnende vesen (er blitt meg fortalt), liker å ha det ryddig og stilfullt rundt meg. Flink med form og farge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.