Gå til innhold

FU: Hva er dine svake og sterke sider?

Anbefalte innlegg

Gjest Rett og slett
Skrevet

Svake: Sta, stor temperament, dårlig konsentrasjonsevne

Sterke: Organisert og ryddig, utadvendt, hardtarbeidende.

Skrevet

Svake: Sta, temperamentsfull,B-menneske, alltid 10 min for sen, lite tilpasningsdyktig, sjenert

Sterke: lærer kjapt,rolig, lojal, mye empati, sta(positivt: fullfører det jeg har startet på, gir meg ikke med oppgaver)

Det var så mye selvanalyse jeg gidda sånn midt på natta...

Gjest fra en venn
Skrevet

Svake: Dumsnill,lat,selvkritisk,følsom,naiv,morgentrøtt,pedant.

Sterke: Godt humør,snill,tålmodig,glad i mennesker,relativ god intelligens,respekt for forskjellige typer mennesker.

amerikafareren
Skrevet

Sta med stort temperament kan passe som sterke sider;)

amerikafareren
Skrevet

Svake: Sta, temperamentsfull,B-menneske, alltid 10 min for sen, lite tilpasningsdyktig, sjenert

Sterke: lærer kjapt,rolig, lojal, mye empati, sta(positivt: fullfører det jeg har startet på, gir meg ikke med oppgaver)

Det var så mye selvanalyse jeg gidda sånn midt på natta...

Å være et sta B-menneske med stort temperament er ikke svakhet. Det kan være en veldig styrke;)

Gjest detvarmegdet
Skrevet

Svake:

selvkritisk,

følsom, lar meg utnytte av søsteren min,

har ikke lett for å bli kjent med folk, jeg trenger lang tid på meg,

perfeksjonist,

depper ofte (eller er det bare når jeg skal ha perioden...?),

tiltaksløs,

ensom,

passiv,

dårlig til å pleie venner som jeg ikke har hjertekontakt med,

dårlig til å ta iniativ, sta.

Sterke:

snill, tålmodig, engasjert, god lytter, rolig, empati, trofast, rettferdig, en god og hjelpsom venn hvis jeg har hjertekontakt med dem, målrettet, har et vinnende vesen (er blitt meg fortalt), liker å ha det ryddig og stilfullt rundt meg. Flink med form og farge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...