Gjest Mary Poppins er kjempe takknemlig for forslag Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Jeg trenger et positivt ladet ord på y og i. Det må være et adjektiv. Forslag? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 yndig inderlig? Takk for forslag:) Kom på noe jeg kan bruke for i: inspirere Jeg har tenkt på yndig men det passer ikke helt... *tenker* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 ypperlig Den har jeg også tenkt på men igjen så passer det ikke helt. Men det er kanskje bare de to ordene jeg kan velge mellom... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Den har jeg også tenkt på men igjen så passer det ikke helt. Men det er kanskje bare de to ordene jeg kan velge mellom... Du kan jo alltids gå gjennom ei ordbok. Det er nok en relativt overkommelig oppgave når det er snakk om ord på "y". 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Du kan jo alltids gå gjennom ei ordbok. Det er nok en relativt overkommelig oppgave når det er snakk om ord på "y". Jeg har selvfølgelig tenkt på det, men jeg har visst ingen vanlig norsk ordbok her i leiligheten min. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jeg har selvfølgelig tenkt på det, men jeg har visst ingen vanlig norsk ordbok her i leiligheten min. Men du har kanskje en tospråklig en? Feks norsk-engelsk eller norsk-fransk? Det gjør samme nytten. 0 Siter
Gjest yyyyyyyyyyyy Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Yr! Ivrig, inderlig, inspirert, inkludert, informert, 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Men du har kanskje en tospråklig en? Feks norsk-engelsk eller norsk-fransk? Det gjør samme nytten. Så i den nå, der var det ikke mange ord å velge mellom, så jeg får vel gå for ydmyk, selv om det ikke akkurat passer helt. Jaja 0 Siter
Gemini Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Så i den nå, der var det ikke mange ord å velge mellom, så jeg får vel gå for ydmyk, selv om det ikke akkurat passer helt. Jaja http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek.html Og så kan man skrive inn y% eller yn% yr% osv. for å få flere treff. Men man får max 30 treff da, så helt komplett blir jo ikke den ordboka til ditt bruk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.