Gå til innhold

Har dere det bra i bingen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest MarteMus

Ja, vi har det veldig bra! Er i et relativt nytt forhold så det skulle kanskje bare mangle, men jeg syns likevel vi har det bedre enn "forventet".

Har alltid hatt det enkelt mht å få orgasmer og å nyte sex, men med kjæresten min er det helt ekstraordinært godt! Aldri opplevd så sterke og mange orgasmer i løpet av en "runde". Han er i tillegg veldig kosen av seg, ligger klistra inntil meg hele natta og holder rundt meg :-)

Så jeg vil si at jeg har det helt nyydelig for tiden - både i og utenfor bingen *S*

Ja, vi har det veldig bra! Er i et relativt nytt forhold så det skulle kanskje bare mangle, men jeg syns likevel vi har det bedre enn "forventet".

Har alltid hatt det enkelt mht å få orgasmer og å nyte sex, men med kjæresten min er det helt ekstraordinært godt! Aldri opplevd så sterke og mange orgasmer i løpet av en "runde". Han er i tillegg veldig kosen av seg, ligger klistra inntil meg hele natta og holder rundt meg :-)

Så jeg vil si at jeg har det helt nyydelig for tiden - både i og utenfor bingen *S*

Sitat: "ligger klistra inntil meg hele natta og holder rundt meg"

Orker du å ligge tett inntil noen når du skal sove? Nei, sove må jeg gjøre "sjøl".

Annonse

Gjest vi har det bra ja

Orker du å ligge tett inntil noen når du skal sove? Nei, sove må jeg gjøre "sjøl".

"ligger klistra inntil meg hele natta og holder rundt meg"

:) det gjør vi enda vi, og vi har vært sammen i over 20 år.

Gjest loveless

"Men det perfekte forhold - ja, hva er det, da?"

Det er et forhold man trives godt i.

Det var din definisjon...

;-)

Kan hende noen forventer mer av et 'perfekt forhold' enn bare å trives i det? Man trives gjerne i en gammel, slitt sofa også - men det finnes sikkert en sofa som hadde passet bedre inne i stua. Flåse, flåse.

Personlig tror jeg ikke det finnes noe perfekt i denne verden. Men man kan sikkert komme ganske nær.

ShitDiddelyDo

;-)

Kan hende noen forventer mer av et 'perfekt forhold' enn bare å trives i det? Man trives gjerne i en gammel, slitt sofa også - men det finnes sikkert en sofa som hadde passet bedre inne i stua. Flåse, flåse.

Personlig tror jeg ikke det finnes noe perfekt i denne verden. Men man kan sikkert komme ganske nær.

Men det hele er ganske enkelt:

Trives man godt i forholdet sitt blir man.

Trives man ikke godt i forholdet sitt går man.

Så enkelt bør det være.

Det er sunn fornuft og gå etter det beste for seg selv, og trives man ikke i forholdet sitt er det naturligvis ikke det beste for en selv å bli der.

Jeg forstår problemet ditt (eller var det en annen?) som er gravid i et elendig forhold, men ærlig talt: Et forhold blir ikke elendig over natta. Det var i så fall idioti å bli gravid. Med mindre det har skjedd noe spesielt etterpå.

Jeg er i en alder hvor jeg ser flere og flere rundt meg slite i sine forhold. Noen går, men skremmende mange finner på noe så til de grader intelligent som å tro en ny unge vil redde forholdet.

Det går naturligvis like jævlig hver eneste gang.

ShitDiddelyDo

;-)

Sorry. Det var ikke meningen å virke jævla firkanta og hard under her.

Jeg er generelt småirritert i dag, og lar det gå utover uskyldige folk.

Skal til tannlegen...

Gjest loveless

Men det hele er ganske enkelt:

Trives man godt i forholdet sitt blir man.

Trives man ikke godt i forholdet sitt går man.

Så enkelt bør det være.

Det er sunn fornuft og gå etter det beste for seg selv, og trives man ikke i forholdet sitt er det naturligvis ikke det beste for en selv å bli der.

Jeg forstår problemet ditt (eller var det en annen?) som er gravid i et elendig forhold, men ærlig talt: Et forhold blir ikke elendig over natta. Det var i så fall idioti å bli gravid. Med mindre det har skjedd noe spesielt etterpå.

Jeg er i en alder hvor jeg ser flere og flere rundt meg slite i sine forhold. Noen går, men skremmende mange finner på noe så til de grader intelligent som å tro en ny unge vil redde forholdet.

Det går naturligvis like jævlig hver eneste gang.

Nei, denne babyen skulle på ingen måte redde forholdet. Du kan jo forestille deg fortvilelsen min.

Annonse

"ligger klistra inntil meg hele natta og holder rundt meg"

:) det gjør vi enda vi, og vi har vært sammen i over 20 år.

Jeg fatter det ikke, men hver sin smak. Ok, at man kanskje kan sovne i en omfavnelse hvis man er trøtt, men det tar nok ikke mange minuttene før man har behov for å ligge "fritt", for å få god søvn, og det ikke blir for klamt og varmt.

Enig med deg der.

Ja, ikke sant? Jeg fatter ikke at noen klarer en sammenslynget søvn, men hver sin smak. Ok, at man kanskje kan sovne i en omfavnelse hvis man er trøtt, men det tar nok ikke mange minuttene før man har behov for å ligge "fritt", for å få god søvn, og det ikke blir for klamt og varmt.

Gjest MarteMus

Syns det er såå koselig jeg *S*

Føler meg trygg og elsket når han holder meg godt i armene sine :-)

Ja, ikke sant? Jeg fatter ikke at noen klarer en sammenslynget søvn, men hver sin smak. Ok, at man kanskje kan sovne i en omfavnelse hvis man er trøtt, men det tar nok ikke mange minuttene før man har behov for å ligge "fritt", for å få god søvn, og det ikke blir for klamt og varmt.

Jeg har en samboer som absolutt ikke skjønner det der. Han velter seg over meg mens han sover, og lar seg f.. ikke dytte vekk. Til slutt har jeg ti cm madrass å "boltre" meg på, og ligger sur og søvnløs.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...