Gå til innhold

Wow for en NYHET

Anbefalte innlegg

• Svar 153
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

33

• Gemini

32

• snø

15

• ShitDiddelyDo

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Som jeg sa i et tidligere innlegg om FrP. Ingenting med dem overrasker meg lengre..

Men fy altså!

Gjest abrahamsen
Skrevet

Helt utrolig, men det overrasker meg ikke.

Skrevet

Med mindre denne reportasjen er 3 dager gammel vet jeg neimen ikke om jeg skal le eller gråte..

Skrevet

Huff!

Det er virkelig et gufs fra fortiden! Jeg tror unger har veldig godt av å lære at ikke alle er like, jeg. Og lære å forholde seg til alle mulige mennesker. Løsningen må jo være å få inn ekstra krefter for å hjelpe de som sliter, og på den måten "skåne" resten av klassen, ikke å fjerne dem fra skolen!

Eller kanskje vi burde ha egne leirer for dem resten av tiden også, de er jo litt brysomme generelt sett... Huff! :-(

Den dagen Frp får flertall i dette landet her (jeg begynner virkelig å frykte at det er 50% egoistiske lavpanner i landet...) vurdere jeg sterkt å flytte ut av landet!

Gjest abrahamsen
Skrevet

Huff!

Det er virkelig et gufs fra fortiden! Jeg tror unger har veldig godt av å lære at ikke alle er like, jeg. Og lære å forholde seg til alle mulige mennesker. Løsningen må jo være å få inn ekstra krefter for å hjelpe de som sliter, og på den måten "skåne" resten av klassen, ikke å fjerne dem fra skolen!

Eller kanskje vi burde ha egne leirer for dem resten av tiden også, de er jo litt brysomme generelt sett... Huff! :-(

Den dagen Frp får flertall i dette landet her (jeg begynner virkelig å frykte at det er 50% egoistiske lavpanner i landet...) vurdere jeg sterkt å flytte ut av landet!

Jeg grøsser ved tanken... Siv Jensen blir statsminister og Frp får regjere.

Vi kan trøste oss med at de kommer til å skakk-kjøre landet noe helt vanvittig og dermed mister de (forhåpentligvis) de fleste velgerne sine.

fei1365380229
Skrevet

Jeg grøsser ved tanken... Siv Jensen blir statsminister og Frp får regjere.

Vi kan trøste oss med at de kommer til å skakk-kjøre landet noe helt vanvittig og dermed mister de (forhåpentligvis) de fleste velgerne sine.

Bare de ikke ødelegger alt som er bygd opp over tid på kort tid da.

Det verste er at det er veldig mange på trygd som stemmer Frp. Har de i det hele tatt sett seg inn i hva Frp-politikken innebærer for dem, eller kanskje de syns trygdene er alt for høye her i landet :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Herregud. Nå begynner deres galskap virkelig å nå ekstreme nivåer.

Gjest FRP når ingen andre gidder å bry seg
Skrevet

He-he-he.

Det er mange måter å lyve på.

Slik har pressen vridd på/framstilt FRP sine utsagn i alle år. 75% av pressefolka stemmer IKKE FRP, og ønsker ikke at vi andre skal gjøre det heller. De misbruker sin jobb til å sverte et parti de ikke sympatiserer med. En dikter sa: du skal ikke tåle så inderlig vel en urett som ikke rammer deg selv. Urett mot de vi ikke liker, det tåler vi så inderlig vel.

Hvis noen gadd å lese partiprogrammet og se pressemeldingen slik den egentlig ser ut, så ville de oppdage stuntet.

Hvis bare noen gadd snakke med elevene og spørre hvordan enhetssskolen har fungert for handikappa under AP sitt styre. Kanskje også finne ut hvor mye de handikappa lærer når alle skal behandles likt?

Har noen f eks undersøkt hvordan læremidlene har vært tilrettelagt for svaksynte? Nei. For mange vet hvordan det står til, resultatene passer ikke til propagandaen.

Alle minoritetselever lider i norsk enhetssskole. Analfabetene og de middelmådig motiverte strømmer ut med arbeidsledighet og kriminalitet i sikte.

Skrevet

Herregud. Nå begynner deres galskap virkelig å nå ekstreme nivåer.

Huff ja...:(

Og det er så leit at også deres prosentandel på markedet når stadig nye høyder...

Får de mere makt, flytter jeg...!!

Gjest KinaKinaKina
Skrevet

He-he-he.

Slik har pressen vridd på/framstilt FRP sine utsagn i alle år. 75% av pressefolka stemmer IKKE FRP, og ønsker ikke at vi andre skal gjøre det heller. De misbruker sin jobb til å sverte et parti de ikke sympatiserer med. En dikter sa: du skal ikke tåle så inderlig vel en urett som ikke rammer deg selv. Urett mot de vi ikke liker, det tåler vi så inderlig vel.

Hvis noen gadd å lese partiprogrammet og se pressemeldingen slik den egentlig ser ut, så ville de oppdage stuntet.

Hvis bare noen gadd snakke med elevene og spørre hvordan enhetssskolen har fungert for handikappa under AP sitt styre. Kanskje også finne ut hvor mye de handikappa lærer når alle skal behandles likt?

Har noen f eks undersøkt hvordan læremidlene har vært tilrettelagt for svaksynte? Nei. For mange vet hvordan det står til, resultatene passer ikke til propagandaen.

Alle minoritetselever lider i norsk enhetssskole. Analfabetene og de middelmådig motiverte strømmer ut med arbeidsledighet og kriminalitet i sikte.

Ikke noe annet parti er så GODE til å bortforklare sine utsagn som FRP.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Huff ja...:(

Og det er så leit at også deres prosentandel på markedet når stadig nye høyder...

Får de mere makt, flytter jeg...!!

Folk tenker mer og mer på seg og sitt.

De fleste har ikke unger som ikke er som alle andre. Siden flere og flere gir faen i alle andre enn seg selv, tenker de som så at fyren jo har rett. Hvis unger som ikke er helt A4 fjernes fra skolen, får deres unger bedre lærevilkår.

Stadig flere lever etter mottoet Me, Myself and I.

Det er ikke frp som er problemet. Det er nordmenn. Flere og flere av oss.

Frp gjør bare absolutt alt for å få stemmer, og de vet bedre enn noen hva som selger. Og så kaster de seg over en målgruppe som stadig øker i omfang.

Skrevet

He-he-he.

Ja men kjære deg, løsningen er IKKE den Frp skisserer med å ta disse elevene ut av skolen og inn i egne klasser. Løsningen er selvfølgelig å tilføre flere ressurser slik at disse elevene kan fungere i vanlige klasser!

Og når vi snakker om Frp og hvem som stemmer på dem. Det sies at 1/3 av Norges befolkning vil stemme på dem om det var valg i dag. Da synes jeg at det er rart at jeg ikke kjenner en eneste person - ikke EN - som sier høyt at de er en Frp'er. Jeg kan selvfølgelig forstå at folk skjemmes over å støtte et parti som dyrker egoisme og som spyr ut det ene forslaget mindre gjennomtenkt enn det andre. Og det er tydelig at en god del av velgerne skjemmes, de også...

Skrevet

De fleste har ikke unger som ikke er som alle andre. Siden flere og flere gir faen i alle andre enn seg selv, tenker de som så at fyren jo har rett. Hvis unger som ikke er helt A4 fjernes fra skolen, får deres unger bedre lærevilkår.

Frp gjør bare absolutt alt for å få stemmer, og de vet bedre enn noen hva som selger. Og så kaster de seg over en målgruppe som stadig øker i omfang.

Enig.

Det er VI som er problemet... Godt sagt. Det frp gjør, er å finne ut hva som er dages motesak, og pøser ut i media ang dette.

Feks når bompenger er i vinden, kommer frp og kaprer stakkars folk, ved å si at de vil ikke ha bomstasjoner.

Er det snakk om feks eldrepolitikk, kommer de ut å kaprer eldre velgere, ved å love ting som aldri hadde gått i lengden.

De lover ut penger, og hadde de kommet til makta, tror jeg norges økonomi hadde fått en knekk...

Er det noe med asylsøkere osv, sukker de opp igjen, og kaprer folk med fremmedfrykt:(

De er lure, det skal de ha.

Skrevet

Amen!

Skrevet

Dette er direkte sitat fra programmet - jeg kan ikke si at det står det samme der, må si journalistene er gode til å vinkle det de skriver veff fra Frp, -rett skal være rett;

"Barn med spesielle lærebehov må få tilrettelagt undervisning, slik at de i størst mulig grad kan tilegne seg grunnleggende kunnskaper. Fremskrittspartiet er imidlertid skeptisk til at barn med spesielle lærevansker nødvendigvis skal integreres i den ordinære skolen og konstaterer at inkluderingen i norsk skole har gått for langt og medvirket til en reduksjon av læringsresultatene. Fremskrittspartiet vil gi barn med spesielle lærebehov opplæring i egne klasser eller på egne skoler.

For å sikre at elever med spesielle behov får et godt grunnskoletilbud vil Fremskrittspartiet at det skal betales en høyere stykkpris for disse.

Det er særlig viktig at elever som mangler forutsetninger for teoretisk læring ikke blir stilt overfor krav til slik læring som i utgangspunktet gjør dem til tapere. Det må på den annen side stilles så vidt strenge krav at også de flinkeste får noe å strekke seg etter. Fremskrittspartiet går derfor inn for en differensiert skole som gjør det mulig for elever med ulike evner å utnytte og videreutvikle disse gjennom bruk av mer alternativ undervisning. "

Skrevet

Og ja.. Vi blir mer og mer egoistisk...

Bare jeg og mine aller nærmeste har det bra, er det samma for meg.

Ang feks miljø: "Miljøet klarer seg mens jeg er her, så jeg kan bare kjøre på. Når vi har ødelagt miljøet nok, er ikke jeg her."

(Litt utsporing fra innlegget, men måtte bare ha det med;)

Gjest togli
Skrevet

Jeg er for valgfrihet.

Foreldre med funksjonshemmede barn bør ha full rett til å velge spesialskole eller integrering i hjemmemiljøet.

Det må være utrolig deilig for funksjonshemmede å være sammen med likesinnede framfor å føle seg underlegen(?) sammen med de såkalt "normale".

Mulig jeg er litt "inhabil" i og med at jeg er døv og har gått både på vanlig skole og på spesialskole (ett år). Er det en ting i livet jeg angrer på, så er det at jeg ikke begynte på døveskole før!

Bare for å ha sagt det, så sympatiserer jeg _ikke_ med FrP!!

Skrevet

Dette er direkte sitat fra programmet - jeg kan ikke si at det står det samme der, må si journalistene er gode til å vinkle det de skriver veff fra Frp, -rett skal være rett;

"Barn med spesielle lærebehov må få tilrettelagt undervisning, slik at de i størst mulig grad kan tilegne seg grunnleggende kunnskaper. Fremskrittspartiet er imidlertid skeptisk til at barn med spesielle lærevansker nødvendigvis skal integreres i den ordinære skolen og konstaterer at inkluderingen i norsk skole har gått for langt og medvirket til en reduksjon av læringsresultatene. Fremskrittspartiet vil gi barn med spesielle lærebehov opplæring i egne klasser eller på egne skoler.

For å sikre at elever med spesielle behov får et godt grunnskoletilbud vil Fremskrittspartiet at det skal betales en høyere stykkpris for disse.

Det er særlig viktig at elever som mangler forutsetninger for teoretisk læring ikke blir stilt overfor krav til slik læring som i utgangspunktet gjør dem til tapere. Det må på den annen side stilles så vidt strenge krav at også de flinkeste får noe å strekke seg etter. Fremskrittspartiet går derfor inn for en differensiert skole som gjør det mulig for elever med ulike evner å utnytte og videreutvikle disse gjennom bruk av mer alternativ undervisning. "

Ja rett skal være rett, og det sitatet sier jo akkurat det samme, bare med andre ord. Ok. De har smørt på litt mht at funksjonshemma barn ødelegger for andre. Men konklusjonen er den samme: disse elevene skal inn i egne klasser og egne skoler. Eller er det jeg som sliter med å lese skikkelig??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...