willow Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Noen som har erfaringer med disse? Jeg begynner nesten å angre på at jeg bestilte briller hos dem nå. Da jeg først kom dit var jeg overlykkelig, fordi de hadde den typen innfatninger jeg var på jakt etter og som jeg ikke fant de andre stedene jeg var. Jeg bestilte en brille, og synsprøve. De sier at det skal ti dager. Så går det tre uker uten at jeg hører noe. Da jeg ringer dem sier de at jeg skal ha fått sms, og jeg tenker ok, sånt kan gå tapt. I går skulle jeg hente brillene mine. Jeg prøver de på. Jeg syntes noe var muffens da jeg tok dem på meg og da jeg ser meg i speilet ser jeg helt klart at det jeg har fått ikke er hva jeg bestilte. Fyren i sjappa sier at sånt skal godt gjøres, og tror meg ikke. Men jeg er bombesikker, fordi det jeg har fått er et firkanta par jeg lånte med meg hjem men ikke valgte. Jeg ser litt mer på det, og er slettes ikke fornøyd med det jeg ser i speilet. Jeg blir faktisk ganske sur. Så han sjekker det, og det viser seg at den andre brillen av en eller annen mystisk grunn hadde blitt stoppet. Han beklaget masse, og jeg skulle få rabatt når de nye kom igjen. Jeg håper virkelig det blir rett denne gangen. Om ikke vet jeg ikke hva jeg gjør. Blir nesten litt redd for at det skal være noe galt med glassene og.... 0 Siter
Gjest Kunde Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Har bestilt både linser og briller der flere ganger, aldri hatt noen problemer. 0 Siter
willow Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Har bestilt både linser og briller der flere ganger, aldri hatt noen problemer. godt å høre. jeg fikk seriøst noia i går. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jeg har gode erfaringer med specsavers i hjembyen min, men her i Bergen er specsavers ikke bra i det hele tatt. 0 Siter
mum Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jeg bestilte på mandag og fikk tekstmelding på torsdag om at brillene var klare til henting. 0 Siter
willow Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Jeg har gode erfaringer med specsavers i hjembyen min, men her i Bergen er specsavers ikke bra i det hele tatt. hvilken by er hjembyen din? min erfaring er med specsavers i drammensveien i oslo 0 Siter
willow Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Jeg bestilte på mandag og fikk tekstmelding på torsdag om at brillene var klare til henting. hvor var det? jeg skulle ha fått melding veldig kjapt, men da hadde det uansett vært feil brille 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 hvilken by er hjembyen din? min erfaring er med specsavers i drammensveien i oslo det er ikke oslo 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.