Gå til innhold

Skatten

Anbefalte innlegg

fei1365380229
Skrevet

Ja, det har gått greit. Måtte vi finregne på økonomien hver måned kunne vi ikke betalt så mye skatt. Å unne seg litt ekstra i ny og ne er viktig!

Ja det er vel grei sparing for rentene på skatten er vel rimelig grei i forhold til i banken eller? Men dere får kanskje ikke lov til å betale inn så mye dette året når ligningskontoret ser at dere får igjen såpass mye eller?

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fei1365380229

12

• sugarpop

12

• gripp

10

• Soria

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja det er vel grei sparing for rentene på skatten er vel rimelig grei i forhold til i banken eller? Men dere får kanskje ikke lov til å betale inn så mye dette året når ligningskontoret ser at dere får igjen såpass mye eller?

Vi ber arbeidsgiver om et ekstratrekk. Jeg betaler ikke så mye mer enn jeg skal.

Mars var en hard måned, da kom "alle" regningene på en gang. Men vi hadde flaks, det kom ca 7500 kr uventet fra en lottokupong jeg hadde glemt å sjekke :) Vi holder på med oppussing av huset, så noen ganger kommer det noen skikkelig svære regninger i posten.

Skrevet

Joda :) Jeg orker ikke noen hund som jeg må drive å gre hver eneste dag.

De er utrolig søte da, kjenner noen som har sånn og den er superfin.

Strihåret dachs krever faktisk mye pelstell de.

Mens korthåret og langhåret krever nærmest ikkeno pelstell.

fei1365380229
Skrevet

Strihåret dachs krever faktisk mye pelstell de.

Mens korthåret og langhåret krever nærmest ikkeno pelstell.

Det står ikke det på de sidene jeg har funnet da. Hva slags pelsstell er det snakk om da?

Gre igjennom en gang i blant kan jeg selvfølgelig, men å slitte med knuter og tull det orker jeg ikke.

Skrevet

Det står ikke det på de sidene jeg har funnet da. Hva slags pelsstell er det snakk om da?

Gre igjennom en gang i blant kan jeg selvfølgelig, men å slitte med knuter og tull det orker jeg ikke.

De to første krever svært lite pelspleie, men strihåret må ofte trimmes og pusses.

Det kan være meget varierende kvalitet på strihårspelsen, fra nesten korthårs utseende, til en ullpels som krever omfattende pelspleie.

Fra Norske Dachshundklubber =)

fei1365380229
Skrevet

De to første krever svært lite pelspleie, men strihåret må ofte trimmes og pusses.

Det kan være meget varierende kvalitet på strihårspelsen, fra nesten korthårs utseende, til en ullpels som krever omfattende pelspleie.

Fra Norske Dachshundklubber =)

Takk for svar. Da får jeg spørre om jeg kan få en korthårs/strihåret dachs :)

Skrevet

Takk for svar. Da får jeg spørre om jeg kan få en korthårs/strihåret dachs :)

Korthåret er jo pene =)

Har selv en Langhåra dvergdachs, herlige dyr :-)

Lykke til!

Skrevet

Fikk 5500 i rest ;(

Fikk 16000 igjen i fjor, skjønner ikke hva som har skjedd jeg, men skal nå alltid klare å betale det når feriepengene kommer :P

Skrevet

12.000 til meg. La oss prise Jens som er så generøs.

Skrevet

29000.

:-D

29 lapper altså? Burde ikke vi bli bedre kjent?

Skrevet

29 lapper altså? Burde ikke vi bli bedre kjent?

Det kommer an på hva du har å tilby? :)

Ellers er, som du skjønner, skatteårets egenpålagte sparing uten renter en absolutt ok sak på våren og forsommeren.

Skrevet

Det kommer an på hva du har å tilby? :)

Ellers er, som du skjønner, skatteårets egenpålagte sparing uten renter en absolutt ok sak på våren og forsommeren.

Jeg er rik, velutdannet, reflektert, slank og veltrent, generøs og dertil en øm, men kraftfull elsker. Var det så noe mer?

Skrevet

Får 12.000 igjen om ikke likningsutkastet er meget feil; har ikke gått gjennom det enda. Regnet faktisk med baksmell i år, da jeg ikke har bedt om ekstra skattetrekk.

Skrevet

Jeg er rik, velutdannet, reflektert, slank og veltrent, generøs og dertil en øm, men kraftfull elsker. Var det så noe mer?

Dette ante meg fra første stund og jeg er naturligvis svært fornøyd over å få bekreftelsen :-D Til din informasjon er matchen uanstendig bra på alle punkter - unntatt det første da, men det gjør kanskje ikke noe, jeg har tross alt 29 lapper å legge i potten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...