gripp Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Men siden du kan krig og fred og penger og sånt på rams... noen ekstra smarte tips til hvordan redusere ytterligere? Jeg kan svares sånn eller slik. Det som ikke er gjort før årsskiftet, kan man ikke gjøre noe med nå. Vi lønnsslaver er stuck. Det eneste lille man kan gjøre er å betale inn restskatt før 1. mai i stedet for ut på høsten. Da slipper man rentetillegg på 2,8% (i fjor), og det er jo brukbar avkastning. Men nå er jo ikke det akkurat problemstillingen denne gangen, etter hva jeg skjønner. .... På den annen side er vi jo inne i et nytt år med nye muligheter, og vi kan jo ved høve utveksle erfaringer og tips om skatt og andre viderverdigheter..sånn eller slik :-) 0 Siter
sugarpop Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Det som ikke er gjort før årsskiftet, kan man ikke gjøre noe med nå. Vi lønnsslaver er stuck. Det eneste lille man kan gjøre er å betale inn restskatt før 1. mai i stedet for ut på høsten. Da slipper man rentetillegg på 2,8% (i fjor), og det er jo brukbar avkastning. Men nå er jo ikke det akkurat problemstillingen denne gangen, etter hva jeg skjønner. .... På den annen side er vi jo inne i et nytt år med nye muligheter, og vi kan jo ved høve utveksle erfaringer og tips om skatt og andre viderverdigheter..sånn eller slik :-) Poenget er altså å finne smutthull i forkant, ikke tuske i etterkant. Jaja, i det minste og som du forhåpentligvis ser, lærer jeg i det minste relativt raskt. Litt værprat: Her er det strålende. Det er veldig deilig, spesielt mtp friluftssysler framover og for humøret sin del. Fint vær, lettere klær og 29 lapper i sikte, et helt kinderegg. 0 Siter
gripp Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Poenget er altså å finne smutthull i forkant, ikke tuske i etterkant. Jaja, i det minste og som du forhåpentligvis ser, lærer jeg i det minste relativt raskt. Litt værprat: Her er det strålende. Det er veldig deilig, spesielt mtp friluftssysler framover og for humøret sin del. Fint vær, lettere klær og 29 lapper i sikte, et helt kinderegg. Ja, gudbedre...nå som temperaturen faktisk er over 10 grader og telen slipper taket, spirer det både i kropp og sjel. For oss kara er det dekkskift og en etterlengtet poleringsjobb på vognparken som står for døren. Dessuten ligger jo cruiseren på tørt land, og det er det jo ingen mening i. Så det blir tett program fremover. Og på søndag braker det løs på fotballbanene også. Ahh..alt i alt..den beste tiden i året. 0 Siter
sugarpop Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Ja, gudbedre...nå som temperaturen faktisk er over 10 grader og telen slipper taket, spirer det både i kropp og sjel. For oss kara er det dekkskift og en etterlengtet poleringsjobb på vognparken som står for døren. Dessuten ligger jo cruiseren på tørt land, og det er det jo ingen mening i. Så det blir tett program fremover. Og på søndag braker det løs på fotballbanene også. Ahh..alt i alt..den beste tiden i året. Bil, båt og fotball, altså? Det er bra at noen menn beholder de mer primitive interessene og ikke bare henfaller til kontorsysler med påfølgende kontorræv 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.