Gå til innhold

Om en av to slutter å elske.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest en som lyktes
  collins skrev (På 4.4.2006 den 14.25):

Det kan man enten løse ved å avslutte forholdet, eller man kan gå inn i en zombie-tilværelse der man tar livet dag for dag, og legger vekk alle visjoner om å elske den man lever med.

Eller man kan prøve å finne tilbake til den gnisten som var når man ble forelsket i nettopp det mennesket.

Det går faktisk ann, men det kreves endel jobbing med seg selv og forholdet.

en som lyktes skrev (På 4.4.2006 den 21.02):

Eller man kan prøve å finne tilbake til den gnisten som var når man ble forelsket i nettopp det mennesket.

Det går faktisk ann, men det kreves endel jobbing med seg selv og forholdet.

Ja, det tror vi VELDIG på at svært mange har lykkes med.;o)

trissie skrev (På 5.4.2006 den 11.31):

De aller fleste som sier "vi vil" i stedet for å si "jeg prøver".

Alle "VIL" holde på et forhold som har vært bra, men som har kommet i den vanskelige situasjonen "postboks oslo" beskriver. Men ofte er ikke det nok til å hindre et brudd. Det beste de aller fleste klarer, er en utsettelse av bruddet.

En manglende følelse av å elske den personen man en gang har følt så mye for, uten at man har noen konkret forklaring på hvorfor følelsene gradvis har forsvunnet, er en veldig frustrerende situasjon.

All ære til de som virkelig KLARER å få en VARIG "frambringing" av de rette følelsene overfor partneren. Jeg vil nesten kalle de for tryllekunstnere...;o)

Annonse

trissie skrev (På 5.4.2006 den 11.31):

De aller fleste som sier "vi vil" i stedet for å si "jeg prøver".

Blond og blåøyd du eller?

Mulig det er et par par her inne som har funnet tilbake etter separasjon, men jeg vet om flere som har prøvd og bare måtte gi opp igjen, det gikk bare ikke.

litt sliten
  collins skrev (På 5.4.2006 den 11.55):

Alle "VIL" holde på et forhold som har vært bra, men som har kommet i den vanskelige situasjonen "postboks oslo" beskriver. Men ofte er ikke det nok til å hindre et brudd. Det beste de aller fleste klarer, er en utsettelse av bruddet.

En manglende følelse av å elske den personen man en gang har følt så mye for, uten at man har noen konkret forklaring på hvorfor følelsene gradvis har forsvunnet, er en veldig frustrerende situasjon.

All ære til de som virkelig KLARER å få en VARIG "frambringing" av de rette følelsene overfor partneren. Jeg vil nesten kalle de for tryllekunstnere...;o)

Men hvordan vet en at en ikke elsker mer da.... føler lite om dagen og det har vært sånn i 1-2 års tid, men når mannen min foreslår at vi gjør kort prosess og går fra hverandre får jeg panikk, for det vil jeg absolutt ikke! Har lyst til å bo for meg selv en stund, for jeg er sikker på at jeg kommer til å savne han når jeg får han litt på avstand, men han sier at dersom jeg først flytter ut er det slutt! Så da så....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...