Gjest heffalumpen Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Heffalumpen lurer på om man er 'out' eller 'in' på dette forumet. Altså om det er klikker som er mer interessert i å kommunisere med hverandre, enn med andre. At det funker best å være on hver dag/ofte? 0 Siter
gripp Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Her er det slik at gripp er in og prozak er out. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 "You" er definitivt "out" hvis du ikke er her "every" dag. Det er ganske åpenbart for "me". "But" du kan "try" så godt du kan å formidle et og annet "when" du er online, så går det nok "good", skal du se. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Her er det slik at gripp er in og prozak er out. Skrev han i all beskjedenhet... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 "You" er definitivt "out" hvis du ikke er her "every" dag. Det er ganske åpenbart for "me". "But" du kan "try" så godt du kan å formidle et og annet "when" du er online, så går det nok "good", skal du se. Det er nesten uten unntak du og M.Angelica som sørger for at jeg ler mest her inne... 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 "You" er definitivt "out" hvis du ikke er her "every" dag. Det er ganske åpenbart for "me". "But" du kan "try" så godt du kan å formidle et og annet "when" du er online, så går det nok "good", skal du se. Jøss - imponerende! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Det er nesten uten unntak du og M.Angelica som sørger for at jeg ler mest her inne... Sorry. Ikke meningen. 0 Siter
flisa Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jeg er så feit blitt, at jeg er min egen klikk 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Sorry. Ikke meningen. Th, det sier du alltid... Men jeg tror du egentlig er en liten luring! 0 Siter
Gemini Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jeg er så feit blitt, at jeg er min egen klikk Eller i klikk med meg. Oss to mot røkla! ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Th, det sier du alltid... Men jeg tror du egentlig er en liten luring! Jeg er i så fall en luring uten høl i tenna! Var hos tannlegen i dag for første gang på to år, og jaggu var det ingen hull. Og jeg som alltid har hull. *Stolt luring* 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jeg er i så fall en luring uten høl i tenna! Var hos tannlegen i dag for første gang på to år, og jaggu var det ingen hull. Og jeg som alltid har hull. *Stolt luring* Oi - gratulerer!! Nå ble jeg imponert Husker du fluor hver dag da? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Her er det slik at gripp er in og prozak er out. Neida, Prozak er veldig 'in', så om dere to er ytterpunkter, så vet du hvor det stiller deg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Oi - gratulerer!! Nå ble jeg imponert Husker du fluor hver dag da? Ja, jeg er ganske flink med den. Det er muligens det som er trikset. Dessuten ble tenna mine spylt med noe greier for å fjerne misfarging, så nå er de hvitere enn på lenge. Jeg ser forskjellen. Det er litt artig. 0 Siter
gripp Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Neida, Prozak er veldig 'in', så om dere to er ytterpunkter, så vet du hvor det stiller deg. Æsj..søren klype. 0 Siter
sugarpop Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Her er det slik at gripp er in og prozak er out. Hm, hvordan navigerer man seg inn i/på denne aksen? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Æsj..søren klype. Sånn kan det gå :-) Men du er et veldig kjent nick da. *Trøster* 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jeg er i så fall en luring uten høl i tenna! Var hos tannlegen i dag for første gang på to år, og jaggu var det ingen hull. Og jeg som alltid har hull. *Stolt luring* Nå minte du meg på at jeg heller ikke har vært hos tannlegen på to år, så jeg ringte nettop og bestilte time. *Grue seg* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Nå minte du meg på at jeg heller ikke har vært hos tannlegen på to år, så jeg ringte nettop og bestilte time. *Grue seg* Det er ikke noe å grue seg til. Hehe, sier jeg nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.