Prozak Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Med gjevne mellomrom så dukker det opp en og annen som syter og klager over påståtte klikker, og at de føler seg oversett etc. etc. De fleste rister stort sett på hodet at det, men det er alltids en og annen nickløs feiging som kaster seg på hylekoret :-) ".............................................." 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jeg er så feit blitt, at jeg er min egen klikk Det er vel ingenting. Jeg er så feit at jeg har fått mitt eget postnummer. ;oP 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 denne tråden her illustrerer klikkmentaliteten. 0 Siter
flisa Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Det er vel ingenting. Jeg er så feit at jeg har fått mitt eget postnummer. ;oP LOL 0 Siter
tonie Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Selvsagt er det sånn. Sånn er det overalt ellers, så hvorfor ikke her? Man legger merke til de som er her ofte, og det er nå engang mer givende å svare en du vet hvem er, og som kanskje svarer tilbake enn en du ikke har sett før og som kanskje bare har surfa innom. Det synes nå i alle fall jeg. Ikke alle er her for å diskutere. Noen vil ikke diskutere i det hele tatt, og er bare interessert i å småpludre med kjentfolk. Jeg tror heffalumpen er på vei "in". Fortsett å skrive mye noen dager til, så er du inne i varmen hos den harde kjerne;-) 0 Siter
gripp Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Hm, hvordan navigerer man seg inn i/på denne aksen? Det er slett ingen akse, snarere et hjul eller en stjerne. I midten finner man de fleste. Her diskuteres trolldeig og makrame, leggetider og serieorgasmer. Noen havner lenger unna navnet, dog i ulike kvadranter eller deler av dette hjulet. Det er fire kvadranter. Den første tilhører de gode skrivere og de kunnskapsrike..den kognitive kvadranten. Den andre tilhører de store i kjeften, de perfide. Den tredje tilhører de sære, avvikerne. Den fjerde tilhører de patologiske dolere, de som er flyttet inn hit og kommer til å bli her. Jo mer ekstrem man er i forhold til en av disse typene, jo lengre ut fra midten posisjonerer man seg. Så vidt jeg skjønner er du i første kvadrant. Jeg håper dette virket oppklarende på ditt spørsmål. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 denne tråden her illustrerer klikkmentaliteten. Hvor? Hvordan? *nyskjerrig* "........................................." 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Det er slett ingen akse, snarere et hjul eller en stjerne. I midten finner man de fleste. Her diskuteres trolldeig og makrame, leggetider og serieorgasmer. Noen havner lenger unna navnet, dog i ulike kvadranter eller deler av dette hjulet. Det er fire kvadranter. Den første tilhører de gode skrivere og de kunnskapsrike..den kognitive kvadranten. Den andre tilhører de store i kjeften, de perfide. Den tredje tilhører de sære, avvikerne. Den fjerde tilhører de patologiske dolere, de som er flyttet inn hit og kommer til å bli her. Jo mer ekstrem man er i forhold til en av disse typene, jo lengre ut fra midten posisjonerer man seg. Så vidt jeg skjønner er du i første kvadrant. Jeg håper dette virket oppklarende på ditt spørsmål. Det var en flott beskrivelse! Jeg skulle gjerme sittet midt i navet, men siden jeg ikke diskuterer trolldeig, makrame og leggetider så hører jeg vel ikke til der. Nå håper jeg selvsagt at du skal plassere meg i første kvadrant. Men er jeg uheldig, så tar du igjen ved å plassere meg et helt annet sted fordi jeg definerer Prozaken som 'in'. 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Hvor? Hvordan? *nyskjerrig* "........................................." nei , egentlig har ikke lagt noe spessielt merke til noe klikkmentalitet . Men den tråden her var preget av mye småprating og meldinger. Synes det er litt synd , At man ikke diskuterer selve tråden og den blir kjempelang på grunn av all pludringen 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 nei , egentlig har ikke lagt noe spessielt merke til noe klikkmentalitet . Men den tråden her var preget av mye småprating og meldinger. Synes det er litt synd , At man ikke diskuterer selve tråden og den blir kjempelang på grunn av all pludringen Jeg synes det er litt av selve sjarmen med steder som DOL, jeg. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 nei , egentlig har ikke lagt noe spessielt merke til noe klikkmentalitet . Men den tråden her var preget av mye småprating og meldinger. Synes det er litt synd , At man ikke diskuterer selve tråden og den blir kjempelang på grunn av all pludringen Det kan kanskje ha noe med at den tullete sytingen om klikker etc. har blitt diskutert så mye at det ikke er noe mer å si? :-) "............................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Det var en flott beskrivelse! Jeg skulle gjerme sittet midt i navet, men siden jeg ikke diskuterer trolldeig, makrame og leggetider så hører jeg vel ikke til der. Nå håper jeg selvsagt at du skal plassere meg i første kvadrant. Men er jeg uheldig, så tar du igjen ved å plassere meg et helt annet sted fordi jeg definerer Prozaken som 'in'. Jeg skal holde meg for "god" til å plassere grip(p). Men siden jeg skal være "inne", så må nok du også være det :-) "............................................." 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jeg synes det er litt av selve sjarmen med steder som DOL, jeg. Jeg og! Avsporingene er ofte de beste ;o) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jeg skal holde meg for "god" til å plassere grip(p). Men siden jeg skal være "inne", så må nok du også være det :-) "............................................." Tusen takk, Prozak! Jeg er gjerne "inne" sammen med deg :-D 0 Siter
Gjest innspist Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Tusen takk, Prozak! Jeg er gjerne "inne" sammen med deg :-D "Den fjerde tilhører de patologiske dolere, de som er flyttet inn hit og kommer til å bli her" 0 Siter
gripp Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Det var en flott beskrivelse! Jeg skulle gjerme sittet midt i navet, men siden jeg ikke diskuterer trolldeig, makrame og leggetider så hører jeg vel ikke til der. Nå håper jeg selvsagt at du skal plassere meg i første kvadrant. Men er jeg uheldig, så tar du igjen ved å plassere meg et helt annet sted fordi jeg definerer Prozaken som 'in'. Det er slik at man ikke enten er inne eller ute. Ofte kan en gruppe i en kvadrant definere deg som in, mens de som bor i en annen kvadrant vil definere deg som ut. Skjønner? Slik er det i alle fall. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 "Den fjerde tilhører de patologiske dolere, de som er flyttet inn hit og kommer til å bli her" Det høres mer sjarmerende ut å tilhøre første kvadrant, men det er ikke umulig du har rett. 0 Siter
gripp Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Tusen takk, Prozak! Jeg er gjerne "inne" sammen med deg :-D Pøh..jeg tror du liker gripp mye bedre enn han derre prozak'en. Sånn innerst inne, altså. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Det er slik at man ikke enten er inne eller ute. Ofte kan en gruppe i en kvadrant definere deg som in, mens de som bor i en annen kvadrant vil definere deg som ut. Skjønner? Slik er det i alle fall. Da får jeg håpe at de i tredje kvadrant definerer meg som 'ut' :-) Hvor har du forresten dette hjulet fra? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.