Gjest Ulvinnen Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Pøh..jeg tror du liker gripp mye bedre enn han derre prozak'en. Sånn innerst inne, altså. Sånn innerst inne lar jeg meg lett sjarmere :-) 0 Siter
gripp Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Da får jeg håpe at de i tredje kvadrant definerer meg som 'ut' :-) Hvor har du forresten dette hjulet fra? Slikt renner ned over fingrene mine når jeg skriver. Tar det på sparket kan man si. Følgelig er jeg åpen for raffinering av teorien og grupperingen. 0 Siter
Gjest hendriette Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Pøh..jeg tror du liker gripp mye bedre enn han derre prozak'en. Sånn innerst inne, altså. Har Pråzak hår på brystet? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Enkelte har en egen radar for klikkmentalitet og føler seg lett utenfor. Jeg er absolutt ikke med i noen klikk, men føler meg på ingen måte utenfor for det. Enhver kan henge seg på de diskusjoner de vil, er min erfaring. Når det er sagt er det selvfølgelig noen her inne som er er her mer enn andre, og som tydeligvis stadig svarer hverandre. Ingen grunn til at alle andre skal føle seg utenfor av den grunn. 0 Siter
gripp Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Har Pråzak hår på brystet? Må gudene hindre at jeg noensinne vil komme i en situasjon hvor jeg blir i stand til å svare på ditt spørsmål. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Slikt renner ned over fingrene mine når jeg skriver. Tar det på sparket kan man si. Følgelig er jeg åpen for raffinering av teorien og grupperingen. Spennende med kreative sjeler :-) De som klager over at andre klikker og ikke besvarer anonyme nick, hvor plaserer du dem? Midt mellom andre og tredje kvadrant, langt ute? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Ja, jeg er ganske flink med den. Det er muligens det som er trikset. Dessuten ble tenna mine spylt med noe greier for å fjerne misfarging, så nå er de hvitere enn på lenge. Jeg ser forskjellen. Det er litt artig. Oi - kjekken i tillegg 0 Siter
Gjest hendriette Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Spennende med kreative sjeler :-) De som klager over at andre klikker og ikke besvarer anonyme nick, hvor plaserer du dem? Midt mellom andre og tredje kvadrant, langt ute? Er ikke ditt nick anonymt? 0 Siter
gripp Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Spennende med kreative sjeler :-) De som klager over at andre klikker og ikke besvarer anonyme nick, hvor plaserer du dem? Midt mellom andre og tredje kvadrant, langt ute? Ja, det er en underlig gjeng, disse som klager. Jeg har vel knapt skiftet ord med Ulvinnen tidligere, men anser oss nå som en klikk (med litt velvilje). Klagerne kan du finne i flere kvadranter, også i fjerde naturligvis, siden man jo må leve en betydelig del av sitt liv her inne for å analysere brukerne på denne måten, og dertil la seg affisere av sine funn. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Ja, det er en underlig gjeng, disse som klager. Jeg har vel knapt skiftet ord med Ulvinnen tidligere, men anser oss nå som en klikk (med litt velvilje). Klagerne kan du finne i flere kvadranter, også i fjerde naturligvis, siden man jo må leve en betydelig del av sitt liv her inne for å analysere brukerne på denne måten, og dertil la seg affisere av sine funn. "Jeg har vel knapt skiftet ord med Ulvinnen tidligere, men anser oss nå som en klikk (med litt velvilje)." Ja, etter vioola sin definisjon på klikk lenger her oppe, tilhører vi nå samme klikk :-) Koselig! 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Selvsagt er det sånn. Sånn er det overalt ellers, så hvorfor ikke her? Man legger merke til de som er her ofte, og det er nå engang mer givende å svare en du vet hvem er, og som kanskje svarer tilbake enn en du ikke har sett før og som kanskje bare har surfa innom. Det synes nå i alle fall jeg. Ikke alle er her for å diskutere. Noen vil ikke diskutere i det hele tatt, og er bare interessert i å småpludre med kjentfolk. Jeg tror heffalumpen er på vei "in". Fortsett å skrive mye noen dager til, så er du inne i varmen hos den harde kjerne;-) Takk til tonie. Men det spørs om jeg har tid, det kan fort bli en vane/uvane. 0 Siter
sugarpop Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Det er slett ingen akse, snarere et hjul eller en stjerne. I midten finner man de fleste. Her diskuteres trolldeig og makrame, leggetider og serieorgasmer. Noen havner lenger unna navnet, dog i ulike kvadranter eller deler av dette hjulet. Det er fire kvadranter. Den første tilhører de gode skrivere og de kunnskapsrike..den kognitive kvadranten. Den andre tilhører de store i kjeften, de perfide. Den tredje tilhører de sære, avvikerne. Den fjerde tilhører de patologiske dolere, de som er flyttet inn hit og kommer til å bli her. Jo mer ekstrem man er i forhold til en av disse typene, jo lengre ut fra midten posisjonerer man seg. Så vidt jeg skjønner er du i første kvadrant. Jeg håper dette virket oppklarende på ditt spørsmål. Analysen virker overbevisende, og er notert. Det er da også åpenbart hvilken du selv tilhører. Jeg er totalt blank på trolldeig og makrame, men har en ørliten smule innsikt i leggetider og endel i serieorgasmer. Håper denne innrømmelsen ikke kvalifiserer til medlemskap i de, eh... ikke fullt så attraktive kvadranter? 0 Siter
tonie Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Takk til tonie. Men det spørs om jeg har tid, det kan fort bli en vane/uvane. Like bra. Da passer du i alle fall ikke i grips fjerde kvadrant. 0 Siter
gripp Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Analysen virker overbevisende, og er notert. Det er da også åpenbart hvilken du selv tilhører. Jeg er totalt blank på trolldeig og makrame, men har en ørliten smule innsikt i leggetider og endel i serieorgasmer. Håper denne innrømmelsen ikke kvalifiserer til medlemskap i de, eh... ikke fullt så attraktive kvadranter? For all del...så langt har du opplagt en plass hos oss i første...langt ute. 0 Siter
Line Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Hehe.. jeg tror jeg er veldig out, men jeg er nå her likevel :-p Gammel vane vond å vende.. har søren meg vært her i TI år når september kommer! Steike... 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Hehe.. jeg tror jeg er veldig out, men jeg er nå her likevel :-p Gammel vane vond å vende.. har søren meg vært her i TI år når september kommer! Steike... Hvorfor tror du at du er out? Har du andre meninger osv. enn inside'erne? 0 Siter
Line Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Hvorfor tror du at du er out? Har du andre meninger osv. enn inside'erne? Nei, si det Sikkert fordi jeg ikke skriver så mye som "insiderne" - men jeg er blitt kjent med flere av de som er her, og har jeg noe jeg må prate med dem om, så tar jeg det "på utsida" 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Det er ikke noe å grue seg til. Hehe, sier jeg nå. Det er lett for deg å si. Men jeg har vært flink og brukt flour og tanntråd 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Det er slett ingen akse, snarere et hjul eller en stjerne. I midten finner man de fleste. Her diskuteres trolldeig og makrame, leggetider og serieorgasmer. Noen havner lenger unna navnet, dog i ulike kvadranter eller deler av dette hjulet. Det er fire kvadranter. Den første tilhører de gode skrivere og de kunnskapsrike..den kognitive kvadranten. Den andre tilhører de store i kjeften, de perfide. Den tredje tilhører de sære, avvikerne. Den fjerde tilhører de patologiske dolere, de som er flyttet inn hit og kommer til å bli her. Jo mer ekstrem man er i forhold til en av disse typene, jo lengre ut fra midten posisjonerer man seg. Så vidt jeg skjønner er du i første kvadrant. Jeg håper dette virket oppklarende på ditt spørsmål. Interessant. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Selvfølgelig vil det være folk som kjenner hverandre godt, fordi de har "hengt" sammen her i årevis. Og mange svarer kanskje annerledes til noen de "kjenner" enn noen utenforstående. Sånn vil det vel være alle steder hvor folk møtes, også i det "virkelige liv". Jeg føler ikke at jeg tilhører den "innerste krets" her, for jeg har ikke tid til å bo her inne 24 timer i døgnet, men jeg stikker innom i blant og slår av en prat med kjente og ukjente, og jeg synes det er hyggelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.