Gå til innhold

Blodspor i utflod og sannsynlig soppinfeksjon

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er nå gravid i 6-7 uke, og siden det er første gangen, er jeg kanskje litt overnervøs. Jeg oppdaget i går kveld litt blodspor i utfloden. I dag var jeg hos legen. Legen tok ikke underlivsundersøkelse. Jeg har i tillegg vært litt plaget av mye utflod og svie og kløe i underlivet i det siste. Legen sa at det sannlsynligvis var soppinfeksjon, og jeg har nå kjøpt Canesten. Det legen ikke sa noe om var om blodsporene og soppinfeksjonen kan ha noen sammenheng. Jeg har også merket litt lys brun utflod(ikke mye) Bør jeg engste meg for dette, eller er det en sammenheng?

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Vid en soppinfektion är slemhinnan röd och irriterad. Detta kan vara anledningen till din lilla blödning. Vad orsaken egentligen kommer av kan man inte säkert veta. Avvakta och se hur detta utvecklar sig vidare. Om blödningarna blir till färskt blod och är som en mensblödning kan det vara tecken på en spontanabort. Jag tror dock inte att detta är fallet i dagsläget. Lycka till vidare!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...