Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bacon to be

Kvinnelige ejakulasjoner er oppskrytt mener nå jeg. Urin trenger heller ikke være gult om man har fått i seg rikelig med væske. Jeg tror at kvinnelige ejakulasjoner er urin som kommer ut fordi man ikke får kontroll på blæra når man får orgasme.

Mary Poppins

Kvinnelige ejakulasjoner er oppskrytt mener nå jeg. Urin trenger heller ikke være gult om man har fått i seg rikelig med væske. Jeg tror at kvinnelige ejakulasjoner er urin som kommer ut fordi man ikke får kontroll på blæra når man får orgasme.

eh det er jo påvist at det ikke er urin, det er ikke bare en myte.

Gjest petrusa

ei jeg bodde sammen med før har fortalt at hun spruter som bare faen, og nei, det er ikke urin ;-)

syns det høres ekkelt ut jeg da, men det synes ikke hun, og ikke hennes menn!

Gjest mrs sprut

Det er absolutt ikke urin. Det står mye om det dette fenomenet på nettet. Selv får jeg det innimellom, og det er bare helt herlig. Det syns min mann også, og blir nesten skuffet de gangene det ikke skjer

Kan du da forklare hvordan jeg kan ejakluere under samleie / orgasme når jeg ikke er i stand til å gå på do og tisse da? Er så "hoven" i underlivet da at jeg må vente en stund etter orgasme før jeg har sjans til å få ut noe urin, men ejakulasjonsvæsken kommer lett.

Annonse

Gjest bernweiler`s Oliver Santo

Det er ikke urin nei. Det erenvæske somblir utskilt fra noenkjærtler rundt urinrøret. Så det er ikke urin :)Selv har jeg ikke opplevd det, bare nesten. Men jeg syns at det å kjenne ut som jge nesten tisser på meg, er ekkel. Og jeg må bare stoppe når det nermer seg, for jeg syns det er flaut om jeg skal sprute mye...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...