ShitDiddelyDo Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jeg leser i diverse nettaviser at Krekars svigermor har fått oppholdstillatelse i Norge. Nå har vi forsøkt alt for å få faenskapet til å reise hjem, men han er like skjeggete og jævlig og i Oslo ennå. Og nå får svigermor opphold. Er dette et siste desperate forsøk på å få ham til å forlate landet? 0 Siter
keinstein Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Forvirret? Snart kommer kamelene hans også. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Forvirret? Snart kommer kamelene hans også. Det her lukter taktikk lang vei. Med svigermor i stua drar han sannsynligvis frivillig. 0 Siter
Goliath Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 "Er dette et siste desperate forsøk på å få ham til å forlate landet?" he-he....godt tenkt....? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Hehe. DER har vi forklaringen! *humrer* Det er en god teori! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 "Er dette et siste desperate forsøk på å få ham til å forlate landet?" he-he....godt tenkt....? Det spørs om det funker, men det her lukter taktikk lang vei! 0 Siter
Gyda Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jeg må si at samme tanken slo meg i et svakt øyeblikk. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 Jeg må si at samme tanken slo meg i et svakt øyeblikk. Ja, jeg så det. Du postet ditt innlegg til Keinstein likt som jeg postet mitt innlegg. 0 Siter
Gyda Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Ja, jeg så det. Du postet ditt innlegg til Keinstein likt som jeg postet mitt innlegg. Så lenge vi er flere som tenker slik, så bør det jo være noe i det. - Det er lov å håpe ... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.