Gjest vanskelig i dag, jeg også :-) Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jeg vet det - bare så jævla irriterende at de ikke kan ta det med i beregningen, når vi har meldt inn endringen! Det er registreringen i BANKEN som er grunnlag for hva Skatteetaten iligner. At DERE ikke sørger for at lånet er satt opp slik som dere ønsker kan vel ikke Skatteetaten ta blamen for? 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Det er registreringen i BANKEN som er grunnlag for hva Skatteetaten iligner. At DERE ikke sørger for at lånet er satt opp slik som dere ønsker kan vel ikke Skatteetaten ta blamen for? Vi står begge oppført som to like lånepartnere i banken. Det er vist fordi vi er samboere og ikke gift... 0 Siter
flisa Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Vi står begge oppført som to like lånepartnere i banken. Det er vist fordi vi er samboere og ikke gift... Vil han ikke ha deg? *S* 0 Siter
Gyda Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jeg fikk fire tusen i baksmell, men det driter jeg i. Det blir bare et rusk i hvalfitta i forhold til det jeg har snytt. "Det blir bare et rusk i hvalfitta i forhold til det jeg har snytt." Og det skryter du av? Ja, ja. Så får vi andre bare betale litt mer for å dekke opp det du ikke betaler da. Hyggelig. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 Vil han ikke ha deg? *S* LOL 0 Siter
Gjest b-bjørn Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 "Det blir bare et rusk i hvalfitta i forhold til det jeg har snytt." Og det skryter du av? Ja, ja. Så får vi andre bare betale litt mer for å dekke opp det du ikke betaler da. Hyggelig. Jeg er en ordentlig faen. 0 Siter
Gyda Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg er en ordentlig faen. Ja - en skikkelig skatteluring. 0 Siter
petter smart Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Det kunne vært verre. Hele lånet kommer på meg, men jeg fikk likevel baksmell :-( 0 Siter
Gemini Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Dere er ikke gift -sikkert derfor. Neida, de gjorde sånn med oss også, selv om vi er gift. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.