Dory Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Virker som alle andre har fått den, utenom meg... *vente* 0 Siter
cecily Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Vi har heller ikke fått den *trommer utålmodig med fingrene* 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Vi har heller ikke fått den *trommer utålmodig med fingrene* Vet du ikke at de som får penger igjen for den tilbake først og de som får baksmell for den først mot slutten av uken 0 Siter
Gjest midia Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Vet du ikke at de som får penger igjen for den tilbake først og de som får baksmell for den først mot slutten av uken Neeei hysj med deg. (Det kan faktisk være noe i det) 0 Siter
Bailis Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Vet du ikke at de som får penger igjen for den tilbake først og de som får baksmell for den først mot slutten av uken Jeg har fått den, hi hi hi:) Og det ble ikke baksmell!!! 0 Siter
flisa Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Har ikke fått den jeg heller -de holder på å sende regninger i kassa vår for tiden -så de drøyer vel med det største sjokket. 0 Siter
flisa Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Vet du ikke at de som får penger igjen for den tilbake først og de som får baksmell for den først mot slutten av uken kødderu? 0 Siter
Dory Skrevet 4. april 2006 Forfatter Skrevet 4. april 2006 kødderu? Dette tror ikkejeg noe på Er nesten sikker at jeg får igjen... Så vi får håpe fei bare skremmer oss:) 0 Siter
cecily Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Vet du ikke at de som får penger igjen for den tilbake først og de som får baksmell for den først mot slutten av uken Pøh! Det skal du få meg til å tro, jah. Som om jeg ikke har betalt nok skatt. Luring du ;-) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Dette tror ikkejeg noe på Er nesten sikker at jeg får igjen... Så vi får håpe fei bare skremmer oss:) Selvfølgelig gjør jeg det 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 kødderu? Selvfølgelig. Det hadde vært noe, de som ikke har fått selvangivelsen i posten inne onsdag får baksmell:) 0 Siter
flisa Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Selvfølgelig. Det hadde vært noe, de som ikke har fått selvangivelsen i posten inne onsdag får baksmell:) Jeg satt sånn en gang på jobb -den som ikke hadde fått sparken før klokka 1600 hadde jobb - det var JÆVLIG 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jeg satt sånn en gang på jobb -den som ikke hadde fått sparken før klokka 1600 hadde jobb - det var JÆVLIG Oj, den hørtes ikke særlig god ut. Du satt ut til over 16 eller Jeg er skikkelig glad vi fikk den i dag. Hadde regnet med en baksmell, men det holdt ganske bra. Litt over 5000 kroner igjen og det er man veldig fornøyd med når man hadde vært fornøyd med "bare" 10 000 kr i baksmell 0 Siter
Gjest ஐ•º°”˜¨° °flisa° °¨˜”°º•ஐ Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Oj, den hørtes ikke særlig god ut. Du satt ut til over 16 eller Jeg er skikkelig glad vi fikk den i dag. Hadde regnet med en baksmell, men det holdt ganske bra. Litt over 5000 kroner igjen og det er man veldig fornøyd med når man hadde vært fornøyd med "bare" 10 000 kr i baksmell Ja- vi gikk i null i fjor -det er så kjedelig - men bedre enn året før da var vi skyldig -så jeg har satt av ekstra skatt i måneden siste året -men vi har mikset litt med lån -og jeg har gått opp i lønn - med det gjør vel ikke utslag før neste år. *nerver* - jeg bruker egentlig å vite helt nøyaktig hvor mye det blir - har gitt litt blaffen denne gangen. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Ja- vi gikk i null i fjor -det er så kjedelig - men bedre enn året før da var vi skyldig -så jeg har satt av ekstra skatt i måneden siste året -men vi har mikset litt med lån -og jeg har gått opp i lønn - med det gjør vel ikke utslag før neste år. *nerver* - jeg bruker egentlig å vite helt nøyaktig hvor mye det blir - har gitt litt blaffen denne gangen. Vi har alltid fått igjen litt på skatten, men lønnen til mannen min har økt en del (min har minket da) og så har lånet minket drastisk fram til nå - vi tok likesågodt et tilleggslån på 150 000 kroner. Må jo kose seg litt mens en lever . Krysser fingrene for at dere ikke får baksmell ihverfall 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jeg har ikke fått, men søstra mi som har samme etternavn og bor litt lengre ned i gata fikk i dag! Urettferdig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.