Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som alle andre har fått den, utenom meg...:(

*vente*

Skrevet

Vi har heller ikke fått den *trommer utålmodig med fingrene*

fei1365380229
Skrevet

Vi har heller ikke fått den *trommer utålmodig med fingrene*

Vet du ikke at de som får penger igjen for den tilbake først og de som får baksmell for den først mot slutten av uken :)

Gjest midia
Skrevet

Vet du ikke at de som får penger igjen for den tilbake først og de som får baksmell for den først mot slutten av uken :)

Neeei hysj med deg.

(Det kan faktisk være noe i det)

Skrevet

Jeg har fått den, hi hi hi:)

Og det ble ikke baksmell!!!

Skrevet

Har ikke fått den jeg heller -de holder på å sende regninger i kassa vår for tiden -så de drøyer vel med det største sjokket.

Skrevet

kødderu?

Skrevet

kødderu?

Dette tror ikkejeg noe på:) Er nesten sikker at jeg får igjen...

Så vi får håpe fei bare skremmer oss:)

Skrevet

Pøh! Det skal du få meg til å tro, jah. Som om jeg ikke har betalt nok skatt.

Luring du ;-)

fei1365380229
Skrevet

Dette tror ikkejeg noe på:) Er nesten sikker at jeg får igjen...

Så vi får håpe fei bare skremmer oss:)

Selvfølgelig gjør jeg det :)

fei1365380229
Skrevet

kødderu?

Selvfølgelig. Det hadde vært noe, de som ikke har fått selvangivelsen i posten inne onsdag får baksmell:)

Skrevet

Selvfølgelig. Det hadde vært noe, de som ikke har fått selvangivelsen i posten inne onsdag får baksmell:)

Jeg satt sånn en gang på jobb -den som ikke hadde fått sparken før klokka 1600 hadde jobb - det var JÆVLIG

fei1365380229
Skrevet

Jeg satt sånn en gang på jobb -den som ikke hadde fått sparken før klokka 1600 hadde jobb - det var JÆVLIG

Oj, den hørtes ikke særlig god ut. Du satt ut til over 16 eller :)

Jeg er skikkelig glad vi fikk den i dag. Hadde regnet med en baksmell, men det holdt ganske bra. Litt over 5000 kroner igjen og det er man veldig fornøyd med når man hadde vært fornøyd med "bare" 10 000 kr i baksmell :)

Gjest ஐ•º°”˜¨° °flisa° °¨˜”°º•ஐ
Skrevet

Oj, den hørtes ikke særlig god ut. Du satt ut til over 16 eller :)

Jeg er skikkelig glad vi fikk den i dag. Hadde regnet med en baksmell, men det holdt ganske bra. Litt over 5000 kroner igjen og det er man veldig fornøyd med når man hadde vært fornøyd med "bare" 10 000 kr i baksmell :)

Ja- vi gikk i null i fjor -det er så kjedelig - men bedre enn året før da var vi skyldig -så jeg har satt av ekstra skatt i måneden siste året -men vi har mikset litt med lån -og jeg har gått opp i lønn - med det gjør vel ikke utslag før neste år. *nerver* - jeg bruker egentlig å vite helt nøyaktig hvor mye det blir - har gitt litt blaffen denne gangen.

fei1365380229
Skrevet

Ja- vi gikk i null i fjor -det er så kjedelig - men bedre enn året før da var vi skyldig -så jeg har satt av ekstra skatt i måneden siste året -men vi har mikset litt med lån -og jeg har gått opp i lønn - med det gjør vel ikke utslag før neste år. *nerver* - jeg bruker egentlig å vite helt nøyaktig hvor mye det blir - har gitt litt blaffen denne gangen.

Vi har alltid fått igjen litt på skatten, men lønnen til mannen min har økt en del (min har minket da) og så har lånet minket drastisk fram til nå - vi tok likesågodt et tilleggslån på 150 000 kroner. Må jo kose seg litt mens en lever :).

Krysser fingrene for at dere ikke får baksmell ihverfall :)

Skrevet

Jeg har ikke fått, men søstra mi som har samme etternavn og bor litt lengre ned i gata fikk i dag! Urettferdig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...