Gjest TyrkiaellerRhodos Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Det ble Rhodos!!! juhuuu, jeg gleder meg. Reiser 7 mai, og jeg skal koose meg med kjæresten min:) Hadde en tråd tidligere, hva jeg skulle velge, hadde litt lyst til Tyrkia igjenn. Men det kan være gøy å prøve noe nytt også... 0 Siter
sprelline1365380900 Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Så jilt da!! Tror selv det blir Rhodos på meg og venninna mi. Vi skal i slutten av mai. God tur, og kos dere:) 0 Siter
Prozak Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Rhodos er et helt ok sted, så det blir nok bra :-) Det er også litt å se på runt omkring på øya, hvis man vil gjøre annet enn å bare ligge i sola/sitte i baren. "............................................." 0 Siter
Frøken eple Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Jeg har vært på Rhodos. Er veldig koselig der. Dere burde reise med bil/scooter litt innover i landet og se også. Hellas er fantastisk! 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Rhodos var helt deili for min del. Kjempekos å dra inn til den gamle byen og handle til langt på kveld i torgene der. Og nå kan du jo også ta en dagstur med båt over til marmaris i Tyrkia om du vil shoppe litt der også. Anbefales 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.