Gå til innhold

Mensen annenhver uke

Anbefalte innlegg

Gjest nærmere blodfattig

Jeg begynte på p-piller for 8 mnd siden. Først brukte jeg et merke som heter Lindynette. Det gikk jeg på i 6 mnd, så begynte jeg på et nytt merke, men som skulle inneholde nøyaktig d samme. 4 dager etter jeg begynte på dem, fikk jeg mensen, selv om jeg var ferdig med mensen for ei uke siden. Den varte nesten til jeg var ferdig med brettet, nærmere 18 dager, og jeg hadde mer menssmerter og blødde mer enn jeg pleide. Så var jeg ferdig m brettet, og en ny mensen kom mens jeg holdt pause før jeg begynte på nytt brett. Jeg var hos legen mellom det første og annen brett, og fortalte om dette, og hun mente d var helt normalt med litt uregelmessig mens. Men ved neste brett, gjentok d samme seg, og nå har jeg bare sluttet, før jeg er ferdig med bretter. Føler jeg har hatt mensen nesten 2 mnd sammenhengende, og det er vel ikke normalt?? Og hvorfor ble det sånn når pillene skulle inneholde det samme? Føler ikke for å innta noe i kroppen min som får den så ut av styr. Da får det heller bli kondom!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225552-mensen-annenhver-uke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...