Gå til innhold

Han gjorde det slutt...pga noe helt teit

Anbefalte innlegg

Gjest anonym akkurat nå ja..
Skrevet

eller er dere uenige med meg?

Altså..er sammen med en som er noen år yngre..eller var da..

Alt har gått greit i det siste..vi har hatt et sterkt og godt forhold, men i dag virka han helt rar ut..rett og slett..

Mens han var på jobbinterviju, spiste jeg lunsj med eksen min..altså faren til jenta mi. Snakket om møte med PPD og hvordan det gikk og sånt...

Så kommer typen min inn, og går igjen..

Når jeg ringer vil han ikke snakke.

Så får jeg øye på han og spør hva som foregår..han var helt rar og sa at han var sikker på at jeg ikke var helt ferdig med eksen..!

jeg spurte da om han gjorde det slutt med meg fordi dette var noe som var helt rart for meg...er jo vanlig å dra på cafe eller spise lunsj med faren til datteren vår!

Og han sa det er slutt..sendte han noen mld etterpå og sa at jeg ikke kunne forstå det, men har ikke hørt fra han siden..

Altså..er det SÅ ille å spise lunsj med en eks som er faren til jenta mi??

Er det bare jeg som reagerer eller?

• Svar 139
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

28

• Incubo

22

• ShitDiddelyDo

17

• mrxx

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille
Skrevet

Jeg synes vel forsåvidt også det var en rar grunn - men om dere satt tett omslynget og spiste av samme tallerken f.eks, så er det jo ikke så rart.

Ikke om dere har kranglet mye om dette tidligere heller.

Gjest vioola
Skrevet

høres ikke helt normalt ut.

Er han skikkelig glad i deg kommer han nok krypende til bake om en stund når han har roet seg og skjønt det var en filleting.

Ikke at jeg vet noe da

Skrevet

Er dette hele historien?

Samme tenkte jeg. Høres ut som det ligger noe mer bak her.

Gjest anonym akkurat nå ja..
Skrevet

Jeg synes vel forsåvidt også det var en rar grunn - men om dere satt tett omslynget og spiste av samme tallerken f.eks, så er det jo ikke så rart.

Ikke om dere har kranglet mye om dette tidligere heller.

Hehe..nei satt ikke tett omslynget.. Jeg vet han ikke liker eksen men han vet jeg må ha litt kontakt med han.

Og dette er en liten plass, og lett å møte på folk. Når han spurte om jeg ville spise lunsj så gjorde vi det. Snakket helt vanlig bare, og alt dreide seg jo om ungen..

Gjest Anonym akkurat nå...
Skrevet

Er dette hele historien?

faren til ungen har slått meg før og sånt..men har forandret seg nå og jeg har hjulpet han en del.

For ikke lenge siden brukte han å være hos meg nesten hver dag, og DET gikk..men det at vi var å spiste lunsj sammen gikk ikke.

Har en handicappet datter og vi trenger å snakke en del om det da..ang møter og sånt styr.

Og hvorfor ikke ta det over en lunsj?

Gjest Anonym akkurat nå ja..
Skrevet

høres ikke helt normalt ut.

Er han skikkelig glad i deg kommer han nok krypende til bake om en stund når han har roet seg og skjønt det var en filleting.

Ikke at jeg vet noe da

Var det jeg håpte på..men fyren er sta som faen..

Gjest M.Angelica
Skrevet

faren til ungen har slått meg før og sånt..men har forandret seg nå og jeg har hjulpet han en del.

For ikke lenge siden brukte han å være hos meg nesten hver dag, og DET gikk..men det at vi var å spiste lunsj sammen gikk ikke.

Har en handicappet datter og vi trenger å snakke en del om det da..ang møter og sånt styr.

Og hvorfor ikke ta det over en lunsj?

Har du og kjæresten en dårlig kommunikasjon? Visste han at du og eksen var ute og spiste (før han så dere)?

Gjest Persille
Skrevet

Hehe..nei satt ikke tett omslynget.. Jeg vet han ikke liker eksen men han vet jeg må ha litt kontakt med han.

Og dette er en liten plass, og lett å møte på folk. Når han spurte om jeg ville spise lunsj så gjorde vi det. Snakket helt vanlig bare, og alt dreide seg jo om ungen..

Ok.

Har der vært sammen lenge? Er dere veldig unge?

hvor lenge var du sammen med eksen? Hvor gammelt er barnet deres?

Skrevet

Har du og kjæresten en dårlig kommunikasjon? Visste han at du og eksen var ute og spiste (før han så dere)?

nei det visste han ikke..og mener jeg hadde planelagt det, selv om jeg sa til han at jeg ikke visste hva jeg skulle finne på.

jeg fikk mld hos eksen når jeg ventet på at kjæresten min skulle bli ferdig..visste ikke når han var ferdig, så tenkte å bruke tiden til det imens da. når jeg først var alene og hadde god tid, så hvorfor ikke prate da?

vi har vanligvis god kommunikasjon..jeg har en del problemer som han forstår godt..men på visse ting så går d ikke heelt så bra..:/

Skrevet

Ok.

Har der vært sammen lenge? Er dere veldig unge?

hvor lenge var du sammen med eksen? Hvor gammelt er barnet deres?

Jeg var sammen med barnets far i 6 år. Jeg er 22 og kjæresten min er 20..

Så..merker en del ulikheter på en måte.

Vi er på helt ulike nivå i livet. Der han er nå, var jeg ferdig med for lenge siden..

Han bor hjemme ennå, og jobber ikke..jeg har hus, bil, barn og jobb.

Jenta vår er 2 år

Gjest M.Angelica
Skrevet

nei det visste han ikke..og mener jeg hadde planelagt det, selv om jeg sa til han at jeg ikke visste hva jeg skulle finne på.

jeg fikk mld hos eksen når jeg ventet på at kjæresten min skulle bli ferdig..visste ikke når han var ferdig, så tenkte å bruke tiden til det imens da. når jeg først var alene og hadde god tid, så hvorfor ikke prate da?

vi har vanligvis god kommunikasjon..jeg har en del problemer som han forstår godt..men på visse ting så går d ikke heelt så bra..:/

Hmm..Det kan vel være noe med at du er sammen med to stykker på en gang!

Skrevet

Hmm..Det kan vel være noe med at du er sammen med to stykker på en gang!

er ikke sammen med begge på en gang. Med barnefaren vet vi ikke hva som skjer videre ang hvor han skal bo og sånt. hadde ikke trengt å vært anonym egentlig...tenkte bare om han skulle lese;) han leser som regel de jeg skriver under på.

Men jeg og barnefaren bodde sammen lenge etter det var slutt. var sammen med han som nylig gjorde det slutt da. om du skjønner. Og det har gått greit

Gjest Persille
Skrevet

Jeg var sammen med barnets far i 6 år. Jeg er 22 og kjæresten min er 20..

Så..merker en del ulikheter på en måte.

Vi er på helt ulike nivå i livet. Der han er nå, var jeg ferdig med for lenge siden..

Han bor hjemme ennå, og jobber ikke..jeg har hus, bil, barn og jobb.

Jenta vår er 2 år

Skal vi se - over her skriver du jo at dere fortsatt er sammen? Eller at det hvertfall ikke er slutt - og da er det jo ikke så rart han ikke gidder å ha noe med deg å gjøre spør du meg...

Gjest Persille
Skrevet

er ikke sammen med begge på en gang. Med barnefaren vet vi ikke hva som skjer videre ang hvor han skal bo og sånt. hadde ikke trengt å vært anonym egentlig...tenkte bare om han skulle lese;) han leser som regel de jeg skriver under på.

Men jeg og barnefaren bodde sammen lenge etter det var slutt. var sammen med han som nylig gjorde det slutt da. om du skjønner. Og det har gått greit

Du skrev ikke det - du skrev at du ikke var helt sikker på hva dere vil videre.

Det alene er grunn god nok til å dumpe deg (for han nye).

Skrevet

Skal vi se - over her skriver du jo at dere fortsatt er sammen? Eller at det hvertfall ikke er slutt - og da er det jo ikke så rart han ikke gidder å ha noe med deg å gjøre spør du meg...

Jo det er slutt men vi vet ikke helt hva som skjer videre nå ang hvor han skal bo og sånt..han har bodd sammen med meg lenge uten at vi var sammen.

Men nå ser det ut som han skal få seg egen leilighet. for noe forhold kan vi ikke ha uansett.

hvordan alt er vet "kjæresten" min godt. og det har gått helt greit. Men i slutten så synes han vi skulle flytte fra hverandre, for han ville komme mer hit og sånt.

Og det gjorde vi.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du skriver:

"Saken er den at jeg og barnefaren bor fra hverandre..er ikke sikker på hva vi vil videre. Men akkurat nå så kan vi ikke ha noe forhold"

Hva i all verden mener du med det da?

Jeg skjønner godt at han nye kjæresten din har slått opp.

Skrevet

Du skrev ikke det - du skrev at du ikke var helt sikker på hva dere vil videre.

Det alene er grunn god nok til å dumpe deg (for han nye).

Ble vel dumt skrevet da. hele greia er at alt har gått greit til nå, og "kjæresten" min vet hvordan situasjonen har vært.

Jeg og barnefaren vet ikke helt hva vi vil videre nei..men da tenker vi på om han skulle bo her eller ikke.Eller om han skal få seg leilighet for seg selv. Har vært slutt lenge, men har fungert godt som venner, spesielt når datteren vår har et handicap, så er det godt å være to sammen her hjemme.

men nå har vi jo flyttet fra hverandre pga jeg måtte bruke mer tid på kjæresten min.

Skrevet

Du skriver:

"Saken er den at jeg og barnefaren bor fra hverandre..er ikke sikker på hva vi vil videre. Men akkurat nå så kan vi ikke ha noe forhold"

Hva i all verden mener du med det da?

Jeg skjønner godt at han nye kjæresten din har slått opp.

vi kan ikke ha noe forhold nå nei. Prøvde å forklare å formulerte meg vel feil..men saken var den at jeg ikke skulle gå så innpå alt i innlegget over..så skrev jeg det sånn..æsj..ble bare feil egentlig..hehe..

Men hvordan alt har vært så har kjæresten min visst om alt og synes ting har gått greit..men vi flyttet fra hverandre nå fordi vi kan ikke bo sammen sånn ting er nå.

MEN..hadde jeg ikke hatt type så ville nok han fremdeles bodd her. Fordi det fungerte greit .

Og nå når typen min har gjort det slutt, så er jeg ikke sikker på hva som skjer videre med meg og barnefaren..om du skjønner? men ikke noe kjæresteforhold.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...