Klara Q Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Hvorvidt DOLerne er enig med deg eller ei i dette spørsmålet, er egentlig helt likegyldig. Han har sin personlige oppfatning av deres forhold, og må få lov å vurdere det utifra sine egne forventninger, ønsker, følelser og fornuft. Mange har prøvd før deg, men det er og blir umulig å forandre andre mennesker! (Det må de i så fall klare selv). Forøvrig enig i at han antakelig er for ung til å binde seg til en enslig mor med et handicappet barn. Du er nødt til å sette barnets ve og vel først, vet du! 0 Siter
flisa Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg tror ikke min elskede ville blitt så sjalu om jeg hadde spist lunsj med faren til ungene, jeg hadde jo ikke gjort det med mindre vi hadde noe viktig å snakke om ang. ungene. Og jeg skjønner jeg er vanvittig heldig med ungenes stemor - hun mener nemli gat pappan og jeg må møtes på tomannshånd innimellom nettopp for å diskutere ungene! Men vi føler at det gjør vi unna såpass greit pr. e-post og de få gangene vi treffes (på tilstelninger i bhg eller ved henting/bringing hjemme hos meg) så vi ser selv ikke noe behov for det. ) Sannsynligvis er han svært usikker og vet ikke helt hvordan han skal takle det. Han er nok ganske ung vil jeg tro? Du sier dere ikke hadde spist lunsj sammen om det ikke var viktig - hvorfor ikke? Er det galt å drikke kaffe med eksen - bare fordi man er gamle kjente? - man er jo ikke kjærester lenger. Man har barn sammen - og er en slags "skilt familie" - noe som nye partnere er nødt til å forholde seg til. 0 Siter
flisa Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Hvorvidt DOLerne er enig med deg eller ei i dette spørsmålet, er egentlig helt likegyldig. Han har sin personlige oppfatning av deres forhold, og må få lov å vurdere det utifra sine egne forventninger, ønsker, følelser og fornuft. Mange har prøvd før deg, men det er og blir umulig å forandre andre mennesker! (Det må de i så fall klare selv). Forøvrig enig i at han antakelig er for ung til å binde seg til en enslig mor med et handicappet barn. Du er nødt til å sette barnets ve og vel først, vet du! Helt enig! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Så det er et problem å ha et godt forholdt til faren til sitt barn? - må man melde alle gangene man snakker sammen/møtes? det hadde ikke jeg taklet i alle fall - da fikk jeg heller leve alene. Det er et problem å ha et forhold til ei jente som ikke vet hva hun vil, og jenta over skriver selv at hun ikke vet hva som kommer til å skje mellom henne og barnefaren nå som han har sluttet å slå og har blitt et så mye bedre menneske. Det høres ut som om hun alt for tidlig viklet seg inn i et nytt forhold. 0 Siter
mrxx Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 tja -så lenge hun inntil nylig bodde sammen med eksen - i et venneforhold - som foreldre til sitt handicapede barn - så er det vel ikke akkurat dritsjokk å se dem sammen heller...hehe Neida, men når han plutselig finner dem sammen i forbindelse med en lunch, uten at han har visst at de skal treffes, så synes jeg ikke det er sååå rart at han reagerer. Men det er vel ingen tvil om at han overreagerer heller. 0 Siter
flisa Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Neida, men når han plutselig finner dem sammen i forbindelse med en lunch, uten at han har visst at de skal treffes, så synes jeg ikke det er sååå rart at han reagerer. Men det er vel ingen tvil om at han overreagerer heller. Jeg syns det er rart jeg. 0 Siter
flisa Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Det er et problem å ha et forhold til ei jente som ikke vet hva hun vil, og jenta over skriver selv at hun ikke vet hva som kommer til å skje mellom henne og barnefaren nå som han har sluttet å slå og har blitt et så mye bedre menneske. Det høres ut som om hun alt for tidlig viklet seg inn i et nytt forhold. Jeg trodde hun skrev at de ikke visste hvor han skulle bo - da de bodde sammen og det ble billigere - så nå som de skulle ha seg kjærester, så valgte de å leve hver for seg - enda det var prraktisk å bo sammen - men ikke så lett for kjærester å forholde seg til. tror ikke hun EN gang har skrevet at de vurderer å bli sammen igjen. - og i tråden over så lurer hun på hva hun har krav på av økonomisk støtte - nå som hun antagelig skal bo alene - så det er det som er usikkert for dem - hvordan de skal overleve hver for seg - og likevel være sammen om barnet. Mulig jeg leser noe helt annet mellom linjene enn deg da - for jeg har også sittet sånn og ikke visst hvordan det skulle gå - men det var aldri snakk om å gå tilbake til eksen. 0 Siter
flisa Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Det er et problem å ha et forhold til ei jente som ikke vet hva hun vil, og jenta over skriver selv at hun ikke vet hva som kommer til å skje mellom henne og barnefaren nå som han har sluttet å slå og har blitt et så mye bedre menneske. Det høres ut som om hun alt for tidlig viklet seg inn i et nytt forhold. ..tror jeg hele saken er "finni på" - hehe 0 Siter
flisa Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Det kan godt hende hun er svært moden - men det var noe med fremstillingen her. Språket, to nick, to historier, frem og tilbake, sier en ting først og en annen ting etterpå... Hun har sikkert sitt å stri med som alle oss andre, men det hjelper å fremstille ting seriøst og forståelig om man ønsker å bli oppfattet slik. Men jeg innrømmer at jeg ikke hadde trodd du skulle være uenig med meg i dette - så enten er du inhabil, eller så har jeg misoppfattet alt ...eller så er det bare en som kjeder seg og kommer med nye ting for hvert innlegg - hehe *sett det før* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg trodde hun skrev at de ikke visste hvor han skulle bo - da de bodde sammen og det ble billigere - så nå som de skulle ha seg kjærester, så valgte de å leve hver for seg - enda det var prraktisk å bo sammen - men ikke så lett for kjærester å forholde seg til. tror ikke hun EN gang har skrevet at de vurderer å bli sammen igjen. - og i tråden over så lurer hun på hva hun har krav på av økonomisk støtte - nå som hun antagelig skal bo alene - så det er det som er usikkert for dem - hvordan de skal overleve hver for seg - og likevel være sammen om barnet. Mulig jeg leser noe helt annet mellom linjene enn deg da - for jeg har også sittet sånn og ikke visst hvordan det skulle gå - men det var aldri snakk om å gå tilbake til eksen. Det er naturligvis fullt mulig at jeg tolker henne feil. Synes en del av hennes innlegg mildt sagt er diffuse. Hvis vi kun tar utgangspunkt i hovedinnlegget er jeg naturligvis helt enig i at fyren overreagerer. Hvis det er et problem for fyren at jenta har god kontakt med far til sitt barn, har han ingenting i et forhold med en mor å gjøre. Og hun skal selvfølgelig ikke ha noen meldeplikt overfor sin nye kjæreste i forhold til å ta en lunsj med barnets far. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 ..tror jeg hele saken er "finni på" - hehe Ja, det er mulig. Begynner jo å bli en del av de innleggene her, og jeg ser bebba er tilbake, så. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Du sier dere ikke hadde spist lunsj sammen om det ikke var viktig - hvorfor ikke? Er det galt å drikke kaffe med eksen - bare fordi man er gamle kjente? - man er jo ikke kjærester lenger. Man har barn sammen - og er en slags "skilt familie" - noe som nye partnere er nødt til å forholde seg til. Jeg føler ikke for å omgås eksen på den måten. ) Da er det andre jeg heller ville spist lunsj med. 0 Siter
mrxx Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg syns det er rart jeg. Ikke jeg, så lenge forholdet er nytt og han ikke visste noe på forhånd. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg føler ikke for å omgås eksen på den måten. ) Da er det andre jeg heller ville spist lunsj med. Jeg kommer aldri til å forstå hvorfor enkelte ser på ekser som andre typer mennesker enn folk flest. Er det fordi man har hatt sex med dem, eller hva er det? Skilles man som venner er det da ingenting i veien for å være nettopp venner, og venner spiser lunsj sammen. 0 Siter
Prozak Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Selvfølgelig. Enten er fyren tilbakestående, eller så benyttet han et halmstrå for å gjøre det slutt. "............................................." 0 Siter
flisa Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Ikke jeg, så lenge forholdet er nytt og han ikke visste noe på forhånd. Han var jo kjæreste med henne mens hun enda bodde i samme hus som eksen - så det kan jo ikke ha kommet som noe sjokk. De flyttet jo fra hverandre på grunn av kjæresten. 0 Siter
flisa Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Ja, det er mulig. Begynner jo å bli en del av de innleggene her, og jeg ser bebba er tilbake, så. er hun? _får ikke med meg en dritt jeg! 0 Siter
flisa Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Det er naturligvis fullt mulig at jeg tolker henne feil. Synes en del av hennes innlegg mildt sagt er diffuse. Hvis vi kun tar utgangspunkt i hovedinnlegget er jeg naturligvis helt enig i at fyren overreagerer. Hvis det er et problem for fyren at jenta har god kontakt med far til sitt barn, har han ingenting i et forhold med en mor å gjøre. Og hun skal selvfølgelig ikke ha noen meldeplikt overfor sin nye kjæreste i forhold til å ta en lunsj med barnets far. Godt å høre at du syns det! 0 Siter
flisa Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg kommer aldri til å forstå hvorfor enkelte ser på ekser som andre typer mennesker enn folk flest. Er det fordi man har hatt sex med dem, eller hva er det? Skilles man som venner er det da ingenting i veien for å være nettopp venner, og venner spiser lunsj sammen. Helt enig. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 er hun? _får ikke med meg en dritt jeg! Hun har flyttet til Amerika og blitt student. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.