Gå til innhold

Problemer med mensen....

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Det er nå 8 mnd siden fødselen og jeg er 22 år.

Har hatt ca 3 menstrasjoner etter fødselen,men samme mengde blødning som før jeg ble gravid og de har vart like lenge som de pleier.Nå sist jeg fikk mensen,så kom den på rett tid,men den begynte liksom aldri.Det var "sev" litt og litt brun/rødt og jeg kunne omtrent kun bruke truseinnlegg de 3 ukene det varte.Nå ventet jeg mensen igjen,og den har kommet til "rett" til.Men enne gangen "siver" det også bare rødt/brunt + at jeg har litt murring/mensvondt i mage og rygg hver dag omtrent(hadde ikke det sist mens).Tok kontakt med legen min sist,og han sa jeg skulle se det ann til neste mens.Jeg kan ikke være gravid!

Hva kan dette være(vær så snill å svar)?Noe alvorlig?Hormoner?Hva gjør legen under en evt. gynokologisk undersøkelse?Vondt?

Hilsen meget nervøs....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22557-problemer-med-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Noen ganger kan det komme sammenvoksninger i livmoren etter en fødsel, spesielt hvis man har hatt betennelse og/eller utskraping. Hvis det fortsetter med samme mønster kan du henvises til gynekolog som kan foreta ultralydundersøkelse av livmoren.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22557-problemer-med-mensen/#findComment-96110
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...