Gjest pillepiken Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Hvordan kan man fremskynde mensen uten at man går på p-piller fast? Skal bort om 8 dager og vil ikke ha mensen akkurat da. Jeg har noen brett med p-piller liggende her på badet (mine egne) men jeg bruker ikke piller nå. Kan jeg likevel trikse og mikse litt for å unngå å få mensen på et bestemt tidspunkt? Kan gjerne fremskynde den. Finnes det andre metoder? 0 Siter
Moraki Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Det er jo de gule p-pillene (På typen Trionetta) som man kan fortsette å ta ekstra dager for å utsette mensen. Kan man ta disse gule pillene noen dager før ventet mens og fortsette noen dager, selv om man ikke bruker pillene til vanlig? Spørsmålet er ikke om det er bra å gjøre, for det er det jo ikke, men VIRKER det? 0 Siter
soleil Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Vet ikke om du kan utsette mens med gule piller når du ikke går på pillen til vanlig. Kanskje noen på apoteket kan svare? Et alternativ er å få primolut hos legen. Det er tabletter med hormoner som en kan bruke når en vil utsette mens. 0 Siter
siriil Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Hei! Det finnes noen tabletter som utsetter mensen uten at du bruker p-piller, hvis jeg ikke husker feil må du begynne en uke før forventet mens, men ta kontakt med legen din og forklar ditt dilemma. Jeg har brukt av disse i to tilfelle da jeg gjerne ville være blødningsfri på ferien og har bare gode erfaringer å vise til. ps. jeg har aldri brukt p-pille. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.