Dory Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Hei! Hvordan stiller jeg inn slik slik at dette ikke skjer: Når jeg går inn på feks DOL, og skal skrive mailadd min når jeg skal logge meg inn, kommer det automatisk. Når jeg skal søke på noe på google, komme alt jeg har søkt på, opp. Dvs, skriver jeg A, kommer alle ord jeg har søkt på A, opp. Jeg sitter på kontorfelleskap, og andre kan bruke denne maskinen. Så vil derfor gjerne ha det bort. (Passord kommer ikke automatisk opp.) Vennlig hilsen:) 0 Siter
Klara Q Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Verktøy - Alternativer for internett - Innhold - Autofullfør - fjern hakene fra alle boksene (Webadresser, skjemaer, brukernavn og passord i skjemaer) - OK ' - voilà! 0 Siter
laban Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Velg Alternativer for Internett på Verktøy-menyen, deretter Innhold og Autofullfør. Der kan du skru av det meste. 0 Siter
Dory Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 Verktøy - Alternativer for internett - Innhold - Autofullfør - fjern hakene fra alle boksene (Webadresser, skjemaer, brukernavn og passord i skjemaer) - OK ' - voilà! Tuusen takk:)) 0 Siter
Dory Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 Velg Alternativer for Internett på Verktøy-menyen, deretter Innhold og Autofullfør. Der kan du skru av det meste. Tuusen takk:)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.