Gjest blomsterløk Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Er det noen som vet hva dette kan være? Jeg har ganske så vondt i magen for tiden. Nederste del av magen, samtidig så gjør det også vondt bak i ryggen. Det er også nede i ryggen.Har i tillegg kastet opp kraftig en gang, og er litt løs/ugrei i magen. Er også lettere kvalm. Det er det at jeg har vondt i ryggen som gjør at jeg blir litt bekymret. Men det er jo så mye omgangssyke, så det kan kanskje være det? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg har omtrent samme symptomer som deg og jeg blir kvalm og for vondt hver gang jeg spiser. Jeg går på sterke piller og skal nå til gastroskopi. Les om magekatarr på nettet, legen mente det kunne være det. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Høres ut som veene jeg hadde... He, he. Det er det iallefall IKKE. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg har omtrent samme symptomer som deg og jeg blir kvalm og for vondt hver gang jeg spiser. Jeg går på sterke piller og skal nå til gastroskopi. Les om magekatarr på nettet, legen mente det kunne være det. Ok, takk for svar. Får lese litt om det, og se om det gir seg av seg selv, eller om fastlegen min må kontaktes. Har kun hatt det i et par dager foreløpig. Kan jo ikke fly til legen så fort? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Ok, takk for svar. Får lese litt om det, og se om det gir seg av seg selv, eller om fastlegen min må kontaktes. Har kun hatt det i et par dager foreløpig. Kan jo ikke fly til legen så fort? Nei, det er kanskje litt drøyt Jeg har hatt det i måneder og legen på Rikshospitalet ville ha meg inn til gastroskopi før evt. heving av medisindose. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.