Gjest vi har i stua Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 http://www.dagbladet.no/dinside/2006/04/05/462860.html Vi skrur den nå helt av om natta. 0 Siter
Gyda Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Vi har også en sånn i stua, men har aldri brukt den til annet enn ekstraoppvarming når vi er til stede. Den har aldri stått på om natta eller når vi er borte. 0 Siter
Gjest orker ikke fryse Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Ja, og den står på hele vinteren igjennom, dag og natt. Aldri vært noe trøbbel med den, enda den er av de første som kom på markedet.Har satt den bort for sommeren nå. Fatter ikke hvordan jeg skal kunne ha det varmt nok inne hvis jeg ikke kan bruke den. Har ikke andre varmekilder og ikke plass til flere varmekilder heller. Har max 19 grader inne om vinteren, og kaldere enn det klarer jeg ikke ha det. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Ja, og den står på hele vinteren igjennom, dag og natt. Aldri vært noe trøbbel med den, enda den er av de første som kom på markedet.Har satt den bort for sommeren nå. Fatter ikke hvordan jeg skal kunne ha det varmt nok inne hvis jeg ikke kan bruke den. Har ikke andre varmekilder og ikke plass til flere varmekilder heller. Har max 19 grader inne om vinteren, og kaldere enn det klarer jeg ikke ha det. Vifteovn istedetfor oljeovn. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Vifteovn istedetfor oljeovn. Vifteovner er ikke det spor bedre! Jeg er rett og slett redd vifteover, det er vel ikke rent sjeldent at de har tatt fyr, evt. satt fyr på noe, heller. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Vifteovner er ikke det spor bedre! Jeg er rett og slett redd vifteover, det er vel ikke rent sjeldent at de har tatt fyr, evt. satt fyr på noe, heller. Jeg synes i allefall de varmer fortere opp, og slipper derfor å ha den på om natten/når jeg ikke er hjemme. Men må man ha en oljeovn på døgnet rundt, må det da heller lønne seg å kjøpe en ekstra panelovn. 0 Siter
Incubo Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 jeg har i stua..og på kjøkkenet..de eneste varmekildene i hele huset..men lite hus da. Men mamma har mast om at jeg må fjerne de i lang tid..så får vel kanskje høre på henne nå 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg synes i allefall de varmer fortere opp, og slipper derfor å ha den på om natten/når jeg ikke er hjemme. Men må man ha en oljeovn på døgnet rundt, må det da heller lønne seg å kjøpe en ekstra panelovn. Men så fort du slår av en vifteovn blir det jo kaldt omtrent? Dessuten bråker de. ) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Men så fort du slår av en vifteovn blir det jo kaldt omtrent? Dessuten bråker de. ) Jeg kan skru av selve viften på min, slik at varmluften bare siver ut, liksom. Men direkte trygg er vel ikke de heller. Men likevel tryggere enn å ha oljeovner stående på om natta. En tidligere nabo tørket t.o.m klær på den natta over, ved å legge klærne over ovnen. Glad jeg ikke visste det de årene vi bodde vegg i vegg. 0 Siter
willow Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Vi har en på soverommet. Det hender den står på når vi ikke er der, men aldri når vi er borte. Vi trekker alltid ut kontakten når den ikke er i bruk. 0 Siter
illuminatum Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg synes i allefall de varmer fortere opp, og slipper derfor å ha den på om natten/når jeg ikke er hjemme. Men må man ha en oljeovn på døgnet rundt, må det da heller lønne seg å kjøpe en ekstra panelovn. Hvorfor skulle det lønne seg? At det er mindre brannfarlig er en annen sak. 0 Siter
Gjest orker ikke fryse Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg synes i allefall de varmer fortere opp, og slipper derfor å ha den på om natten/når jeg ikke er hjemme. Men må man ha en oljeovn på døgnet rundt, må det da heller lønne seg å kjøpe en ekstra panelovn. Problemet med en ekstra panelovn er at den tar opp veggplass som jeg ikke har. Det ene stedet jeg har litt plass er i gangen, men å varme opp der ute vil bare bli å "fyre for kråka". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.