Gjest ukjent ord Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Takk for hjelpen. Gjelder en oppg. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Betyr det samme som det engelske ordet 'review', altså anmeldelse/tilbakeblikk. 0 Siter
Gjest svorsken :-) Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Betyr det samme som det engelske ordet 'review', altså anmeldelse/tilbakeblikk. Det kan også oversettes med , omtale , når en ny plate eller film slepps så kan man lese recensionerna i avisa , dvs , omtale,bedømning . (ps.jeg er svensk) :-) 0 Siter
Gjest ukjent ord Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Det kan også oversettes med , omtale , når en ny plate eller film slepps så kan man lese recensionerna i avisa , dvs , omtale,bedømning . (ps.jeg er svensk) :-) Da skal jeg nok skrive en anmeldelse/omtale av boken....:-) 0 Siter
Gjest svorsken :-) Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Da skal jeg nok skrive en anmeldelse/omtale av boken....:-) Det høres ut til å kunne være riktig . Lykke til med det ! 0 Siter
Gjest ukjent ord Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Det høres ut til å kunne være riktig . Lykke til med det ! Takk for det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.