Lillemus Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Første april var på lørdag assa. Skjer ingenting jo. Og hva skulle egentlig skje i en tekstbehandler!? 0 Siter
flisa Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 Første april var på lørdag assa. Skjer ingenting jo. Og hva skulle egentlig skje i en tekstbehandler!? det skal skje noe 0 Siter
flisa Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 =rand(100) og trykk enter (400 ble for mye - hehe) 0 Siter
Mirabell Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 =rand(100) og trykk enter (400 ble for mye - hehe) Nå skjedde det noe, ja. Hva er det, en liten hemmelig overaskelse, for moro skyld? 0 Siter
flisa Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 Nå skjedde det noe, ja. Hva er det, en liten hemmelig overaskelse, for moro skyld? artig 0 Siter
Gjest liede Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 =rand(100) og trykk enter (400 ble for mye - hehe) Oi. Der raste illusjonen om logisk sammenheng mellom handling og konsekvens. Er dette for å underholde datanerder som skriver skolestil eller hva? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 =rand(100) og trykk enter (400 ble for mye - hehe) Da skjedde det en hel masse ja. Det jeg lurer mest på er hvordan du oppdaget det? 0 Siter
flisa Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 Da skjedde det en hel masse ja. Det jeg lurer mest på er hvordan du oppdaget det? Jeg lette etter easteregg det er sånn luregreier som legges inn i ulike programmer. Men dette er kjekt når man trenger en tekst man skal ha i en brosjyrelayout.:-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg lette etter easteregg det er sånn luregreier som legges inn i ulike programmer. Men dette er kjekt når man trenger en tekst man skal ha i en brosjyrelayout.:-) Ja, her fikk du jammen mye skrift etter bare få tastetrykk :-) Etter Twin Towers-kræsjen, husker jeg at man oppdaget at om man skrev noe helt uskyldig og skiftet til en annen font, så ble det et fly som kræsjet i to tårn. Men nå husker jeg naturligvis hverken ordet eller fonttypen lenger. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Ja, her fikk du jammen mye skrift etter bare få tastetrykk :-) Etter Twin Towers-kræsjen, husker jeg at man oppdaget at om man skrev noe helt uskyldig og skiftet til en annen font, så ble det et fly som kræsjet i to tårn. Men nå husker jeg naturligvis hverken ordet eller fonttypen lenger. Q33 NY + wingdings. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Q33 NY + wingdings. Der var den ja! Til og med mer makaber enn jeg husket. Takker :-) 0 Siter
Gjest liede Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Der var den ja! Til og med mer makaber enn jeg husket. Takker :-) Merkelig er det, ja. Og igjen kan man spørre hvordan folk finner ut av slikt. Jeg hadde akkurat browset det opp da jeg leste innlegget ditt så vi tenkte ganske likt. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Q33 NY + wingdings. var Q33 nummeret på flyet..? 0 Siter
Gjest liede Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 var Q33 nummeret på flyet..? Det er liksom det som er poenget, men det stemmer ikke. Flightbetegnelsen "Q##" brukes ikke av noe eksisterende flyselskap. Forøvrig var visst flightnummerne 11 og 175. http://www.breakthechain.org/exclusives/q33ny.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.