Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

de sier det - men det tror jeg ikke noe på - -men skal lete og se på Google....

jo gitt http://urbanlegends.about.com/library/blwingdings2.htm

Eller, nei gitt :-)

"The actual flight numbers were as follows: American Airlines Flight 11 and United Airlines Flight 175. It's clear, then, that someone carefully fabricated the sequence of numbers and letters in the email to achieve the desired effect."

Skrevet

Eller, nei gitt :-)

"The actual flight numbers were as follows: American Airlines Flight 11 and United Airlines Flight 175. It's clear, then, that someone carefully fabricated the sequence of numbers and letters in the email to achieve the desired effect."

så det etter jeg hadde sendt det hehe

Skrevet

Første april var på lørdag assa. Skjer ingenting jo. Og hva skulle egentlig skje i en tekstbehandler!?

Skriv 100 i stedet for 400

Skrevet

Men det gjør det ikke. :o)

Skrevet

Skjer ikke'no her..

Skrevet

skriv 100 i stedet for 400

Det var "lille loff" (!) som jeg svarte, ikke deg.

Jeg har fått med meg hva som skjer når jeg skriver det du foreslår, både med 100 og 200.

Skrevet

Det var "lille loff" (!) som jeg svarte, ikke deg.

Jeg har fått med meg hva som skjer når jeg skriver det du foreslår, både med 100 og 200.

Smillitt'a! ;D

Skrevet

Smillitt'a! ;D

Smiler masse jeg :-)

:-)

:-D

Skrevet

Smiler masse jeg :-)

:-D

hehe

Gjest lille loff
Skrevet

Hvafornoe?

The phrase "The quick brown fox jumps over the lazy dog" has been used to test typewriters and computer keyboards, because it is a coherent, short pangram (a sentence that uses all the letters of the alphabet).

Jeg kjente den igjen fordi testutstyret vårt sendte ut denne setningen da vi testet kvaliteten på datasamband, en gang på 80-tallet. :)

Skrevet

The phrase "The quick brown fox jumps over the lazy dog" has been used to test typewriters and computer keyboards, because it is a coherent, short pangram (a sentence that uses all the letters of the alphabet).

Jeg kjente den igjen fordi testutstyret vårt sendte ut denne setningen da vi testet kvaliteten på datasamband, en gang på 80-tallet. :)

Aha! Jeg vet denne brukes i font-oversikter. Men i den teksten jeg fikk opp var det norske ord, så koblingen din var ikke åpenbar for meg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...